پوریا

سلام من امسال باید انتخاب رشته کنم. زیاد به ریاضی علاقه ندارم.ولی از فیزیک خوشم میاد ولی اونم وقتی...

سلام من امسال باید انتخاب رشته کنم. زیاد به ریاضی علاقه ندارم.ولی از فیزیک خوشم میاد ولی اونم وقتی میرسم به مسئله های چند مرحله ایش اعصابم خورد میشه. به زیست خیلی علاقه دارم .تا یه مندت هم به پزشکی علاقه داشتم ولی به نظرم شغل کسل کننده ای هست.درس حفظی دوست ندارم ولی دوست دارم وکالت بخونم.چیکار کنم به نظر شما؟دوست دارم شغل آیندم هیجان داشته باشه و پر جنب و جوش باشه.شغل های بخش تجربی اینطوری نیست و در کنار اینها ریاضی و فیزیکه رشته تجربی و ریاضی تا ساله سوم مثله همه.چه رشته ای برم؟
دوشنبه، 9 خرداد 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

پوریا

سلام من امسال باید انتخاب رشته کنم. زیاد به ریاضی علاقه ندارم.ولی از فیزیک خوشم میاد ولی اونم وقتی...

پوریا ( تحصیلات : سیکل ، 16 ساله )

سلام
من امسال باید انتخاب رشته کنم.
زیاد به ریاضی علاقه ندارم.ولی از فیزیک خوشم میاد ولی اونم وقتی میرسم به مسئله های چند مرحله ایش اعصابم خورد میشه.
به زیست خیلی علاقه دارم .تا یه مندت هم به پزشکی علاقه داشتم ولی به نظرم شغل کسل کننده ای هست.درس حفظی دوست ندارم ولی دوست دارم وکالت بخونم.چیکار کنم به نظر شما؟دوست دارم شغل آیندم هیجان داشته باشه و پر جنب و جوش باشه.شغل های بخش تجربی اینطوری نیست و در کنار اینها ریاضی و فیزیکه رشته تجربی و ریاضی تا ساله سوم مثله همه.چه رشته ای برم؟


مشاور: سيد نصير کتابی

با سلام به شما کاربر گرامی اینکه شما احساس می کنید به هیچ رشته ای علاقه ندارید به این دلیل است که شما استعدادها و تواناییها و علایق خود را نمی شناسید واطلاعات وشناخت کافی ار رشته ها و بازار کار آنها ندارید.شما باید بینید استعداد وتواناییهای شما در چه رشته ای بیشتر است وبا توجه به شغل آینده وبازار کار آن تصمیم گیری کنید. با آرزوی موفقیت شما



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.