محمد1991

من دانشجوی ترم آخر کاردانی هستم. بگذریم من در طول دوران تحصیل تمام سعی خود را در تحقیق و درس خواندن...

من دانشجوی ترم آخر کاردانی هستم. بگذریم من در طول دوران تحصیل تمام سعی خود را در تحقیق و درس خواندن میکنم ولی زمان امتحانات ، همیشه سر جلسه امتحان هنگ میکنم با تمام اینکه حتی ممکن است روز های قبل از امتحان هنگام خواندن درس درس را نیز خوب متوجه شوم. من خودم حس میکنم حافظه بلند مدتم سر جلسه امتحان مشکل پیدا میکند و من قادر به حل مسائل نیستم. در صورت امکان راهنمایی فرمایید.
پنجشنبه، 23 تير 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

محمد1991

من دانشجوی ترم آخر کاردانی هستم. بگذریم من در طول دوران تحصیل تمام سعی خود را در تحقیق و درس خواندن...

محمد1991 ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 20 ساله )

من دانشجوی ترم آخر کاردانی هستم.
بگذریم من در طول دوران تحصیل تمام سعی خود را در تحقیق و درس خواندن میکنم ولی زمان امتحانات ، همیشه سر جلسه امتحان هنگ میکنم با تمام اینکه حتی ممکن است روز های قبل از امتحان هنگام خواندن درس درس را نیز خوب متوجه شوم. من خودم حس میکنم حافظه بلند مدتم سر جلسه امتحان مشکل پیدا میکند و من قادر به حل مسائل نیستم.
در صورت امکان راهنمایی فرمایید.


مشاور: سيد نصير کتابی

با سلام به شما کاربر گرامی باید درسهای مثل ریاضی که نیاز به حل مسائل را دارد در طول ترم بسیار مسائل نمونه حل کنید که در امتحان تمام مسائل برایتان آشنا باشد.برای درسهای که جنبه حفظی دارد باید خلاصه ای بنویسید و تکرار کنید که تکرار پایداری می آورد. شما می توانید از لینک زیر نیز برای اطلاعات بیشتر استفاده کنید. http://www.rasekhoon.net/Article/Family/Special/Show-53159.aspx با آرزوی موفقیت شما



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.