سميه

با سلام پسرس دارم 3 ساله كه پرخاشگر و لجباز و احساس قلدري مي كند. به پدرش وابسته و همچنين در منزل مدام...

با سلام پسرس دارم 3 ساله كه پرخاشگر و لجباز و احساس قلدري مي كند. به پدرش وابسته و همچنين در منزل مدام به دنبال سوئيچ ماشين است و حتي با آن مي خوابد . با توجه به شرايط كاري پدرش كه دير وقت به خانه مي آيد ولي همين مدت هم به دعوا و .. مي گذرد مي خواستم بدانم كه اولا من بايد چكار هاي براي پسرم در اين سن انجام بدهم كه از لحاظ آموزشي پيشرفت داشته باشد.و بايد چه كنم كه با پدرش ( كه كمتر با بچه كنار مي آيد و با هم دعوايشان مي شود)كمتر درگيري ايجاد شود و فكر سوئيچ - رانندگي در ماشين در بغل پدرش و حتي گاهي سوئيچ را باز مي كند ولي مي داند بايد دنده بزند ولي قدرت جسماني نداردو.. از سرش برود. در بحث هاي بين من و پسرم مي گويد من را دوست ندارد.بعد عذر خواهي مي كند.خودم هم گيج شدم نمي دانم چه كاري براي بچه ام انجام بدهم خودم هم شاغلم و دانشجو و كودكم از حدود 1 سالگي به مهد رفته . مي گويد مامان اشرف( مادر خودم- كه قبلا حدود 6 ماه از وي پرستاري كرده) دوست ندارم.از بين بچه ها فقط با خواهر زاده ام كه حدود 7 سالش است و دختر است دعوا و حسادت مي كند و به اين خاطر من از 2 ساعت بيشتر نمي توانم منزل خواهرم بمانم. با تشكر لطف فرموده مرا در اين موارد راهنمايي فرمائيد. ممنون مي شوم كه به من ميل بزنيد با احترام مجدد.
دوشنبه، 4 مهر 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

سميه

با سلام پسرس دارم 3 ساله كه پرخاشگر و لجباز و احساس قلدري مي كند. به پدرش وابسته و همچنين در منزل مدام...

سميه ( تحصیلات : لیسانس ، 31 ساله )

با سلام
پسرس دارم 3 ساله كه پرخاشگر و لجباز و احساس قلدري مي كند. به پدرش وابسته و همچنين در منزل مدام به دنبال سوئيچ ماشين است و حتي با آن مي خوابد . با توجه به شرايط كاري پدرش كه دير وقت به خانه مي آيد ولي همين مدت هم به دعوا و .. مي گذرد مي خواستم بدانم كه اولا من بايد چكار هاي براي پسرم در اين سن انجام بدهم كه از لحاظ آموزشي پيشرفت داشته باشد.و بايد چه كنم كه با پدرش ( كه كمتر با بچه كنار مي آيد و با هم دعوايشان مي شود)كمتر درگيري ايجاد شود و فكر سوئيچ - رانندگي در ماشين در بغل پدرش و حتي گاهي سوئيچ را باز مي كند ولي مي داند بايد دنده بزند ولي قدرت جسماني نداردو.. از سرش برود.
در بحث هاي بين من و پسرم مي گويد من را دوست ندارد.بعد عذر خواهي مي كند.خودم هم گيج شدم نمي دانم چه كاري براي بچه ام انجام بدهم خودم هم شاغلم و دانشجو و كودكم از حدود 1 سالگي به مهد رفته . مي گويد مامان اشرف( مادر خودم- كه قبلا حدود 6 ماه از وي پرستاري كرده) دوست ندارم.از بين بچه ها فقط با خواهر زاده ام كه حدود 7 سالش است و دختر است دعوا و حسادت مي كند و به اين خاطر من از 2 ساعت بيشتر نمي توانم منزل خواهرم بمانم.
با تشكر لطف فرموده مرا در اين موارد راهنمايي فرمائيد. ممنون مي شوم كه به من ميل بزنيد
با احترام مجدد.


مشاور: sayed mojtaba navab

با عرض سلام و آرزوی بهرمندی از نیروی بیکران مهر و محبت الهی ، خدمت کاربر گرامی! خواهر گرامی ! اول ما خلق الله العقل: اولین و لذا بالاترین و کاملترین مخلوق این عالم همانا، عقل است و عاقلانه عمل نمودن بهترین کارهاست........... بگذریم ، اولا بدانید که هر کسی را باید به قدر طاقت و توان و ادراکش باید انتظار داشت . این کودک دلبندتان بقدر عقل و ادراک کوچک و لطیف و نازکش ادراک می نماید پس نباید هیچ صحبتی از او را جدی مثل یک آدم عاقل بزرگ دانست . این طفل لطیف هنوز ادراک دقیق و صحیح و کاملی از این عالم و مفاهیم آن ندارد . گویی دارد با این دنیا و مافیها از اطرافیان تا ممفاهیم و محبت و نفرت و لجبازی و ... بازی می کند مثل یک بازیگر ماهر که دارد اول بازی کمی با وسائل ورزشی اش ور می رود بالا می برد پایین می آورد کج می کند ... هدف خاصی ندارد فقط می خواهد کمی اصطلاحا دستش گرم شود نه اینکه هدف واقعی داشته باشد . یکبار می گوید دوست دارم یکبار می گوید دو.ست ندارد و تحت تاثیر شدید اطرافیان مفاهیم را ادراک و الفاظ را می چیند و بکار می برد اگر برعکس به او فرادهید که دوست ندارم یعنی خیلی دوست دارم همان را بکار می برد چون ادراک صحیح و قبلی ندارد . سعی کنید به بخش مقالات سایت خودتان تربیت کودک مذراجعه مقالات مفید آن را مطالعه نمایید و با مه9ر و محبت پدرش را در راه بیاورید و به او بفهمانید که این جسم لطیف امانتی است کگه تا چند سال به عطوفت و مهر البته همراه با کمی جذبه و تس و رعایت و فراگگیری اداب نیاز دارد . با مهر و محبت خود هم پدر را راهنمایی و هم به پدر بفهمانید که هم بچه و هم شما به محبت و عطوفت و لطف او نیاز دارید. از انس با قران واهل بیت ع غافل نشوید که نور است و نورانی کننده ............. برای مولایمان حضرت حجه ع دعا کنیم تا ایشان هم د رحقمان دعای خاص بفرمایندو یاریمان نمایند......... ان شاء الله خوشبخت و سعادتمند باشید!



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما