سلام 1- قیمت گوشی x8 و X10 mini تقریبا در یک رنج بود ولی چند وقته x8 حدود پانزده هزار تومان سبقت گرفته...

سلام 1- قیمت گوشی x8 و X10 mini تقریبا در یک رنج بود ولی چند وقته x8 حدود پانزده هزار تومان سبقت گرفته است . آیا به نظرتون اگه برای خرید دست نگه داشته شود ممکن است قیمت این گوشی به قیمت چند ماه قبل برسد ؟ 2- آیا دیزاین ورژن آندروید ها مثلا آندروید 2.1 درتمام گوشی ها مشترک است ؟ یعنی قیافه ی آندروید 2.1 در گوشی های Htc همان قیفاه ی آندروید 2.1 در گوشی های اریکسون است ؟
شنبه، 23 مهر 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

سلام 1- قیمت گوشی x8 و X10 mini تقریبا در یک رنج بود ولی چند وقته x8 حدود پانزده هزار تومان سبقت گرفته...

( تحصیلات : لیسانس ، 28 ساله )

سلام
1- قیمت گوشی x8 و X10 mini تقریبا در یک رنج بود ولی چند وقته x8 حدود پانزده هزار تومان سبقت گرفته است . آیا به نظرتون اگه برای خرید دست نگه داشته شود ممکن است قیمت این گوشی به قیمت چند ماه قبل برسد ؟
2- آیا دیزاین ورژن آندروید ها مثلا آندروید 2.1 درتمام گوشی ها مشترک است ؟ یعنی قیافه ی آندروید 2.1 در گوشی های Htc همان قیفاه ی آندروید 2.1 در گوشی های اریکسون است ؟


مشاور: محمود عالي نژاديان

با سلام قیمت این گوشی در تاریخ 24 مهر 90،طبق بازار تهران 215000 تومان با گارنتی اصلی می باشد. خب دوست عزیز دیزاین هر گوشی متفاوت است و نمیشه مثلاً تولیدات سونی اریکسون را با اچ تی سی مقایسه نمود.اما در نوع اجرای برنامه ها یکسان می باشند.ولی ممکن است که یک شرکت امکانات بیشتری برای گوشی قرار بدهد و یک گوشی کمتر.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.