سلام 1- بین سه گوشی Galaxy mini و Galaxy Gio و Xperia X8 با توجه به قیمتی که هر کدام دارند و تفاوت فنی...

سلام 1- بین سه گوشی Galaxy mini و Galaxy Gio و Xperia X8 با توجه به قیمتی که هر کدام دارند و تفاوت فنی بینشان انتخاب کدام گوشی بهتر است ؟ 2- آیا گوشی Xpeira Mini و Mini pro میتونه در مقایسه با سه گوشی بالا انتخاب بهتری باشه ؟ با توجه به اینکه گویا کیفیت صدای این دو گوشی در حد خوب نیست . 3- آیا گوشی با Cpu در حد 600 Mhz مناسب است یا پایین است ؟ 4- 168 مگ رم پایینه یا مثلا 512 باشه تفاوت محسوسی داره ؟ یا اینکه در عمل و توی کار و مثلا بازی تفاوت بارزی ندارد ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید 5- آیا باتری گوشی X8 در حد نرمال هست یا ضعیفه و همش باید شارژ بشه ؟ 6- آخرین سوال اینکه وجه تمایز دو گوشی X8 و W8 در چیست ؟ هیچ برتری یی نسبت به هم ندارند ؟؟؟؟؟ خیلی از شما ممنون
جمعه، 18 فروردين 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

سلام 1- بین سه گوشی Galaxy mini و Galaxy Gio و Xperia X8 با توجه به قیمتی که هر کدام دارند و تفاوت فنی...

( تحصیلات : فوق لیسانس ، 27 ساله )

سلام
1- بین سه گوشی Galaxy mini و Galaxy Gio و Xperia X8 با توجه به قیمتی که هر کدام دارند و تفاوت فنی بینشان انتخاب کدام گوشی بهتر است ؟
2- آیا گوشی Xpeira Mini و Mini pro میتونه در مقایسه با سه گوشی بالا انتخاب بهتری باشه ؟ با توجه به اینکه گویا کیفیت صدای این دو گوشی در حد خوب نیست .
3- آیا گوشی با Cpu در حد 600 Mhz مناسب است یا پایین است ؟
4- 168 مگ رم پایینه یا مثلا 512 باشه تفاوت محسوسی داره ؟ یا اینکه در عمل و توی کار و مثلا بازی تفاوت بارزی ندارد ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
5- آیا باتری گوشی X8 در حد نرمال هست یا ضعیفه و همش باید شارژ بشه ؟
6- آخرین سوال اینکه وجه تمایز دو گوشی X8 و W8 در چیست ؟ هیچ برتری یی نسبت به هم ندارند ؟؟؟؟؟
خیلی از شما ممنون


مشاور: محمود عالي نژاديان

با سلام 1- تقریباً هر سه گوشی در یک رنج می باشند اما galexy mini را پیشنهاد می کنم. 2- در کل گوشی xperia گوشی های مناسبی هستند اما مشکل ضعف در باتری دارند. 3- هر چه cpu سیستم بالاتر باشد سرعت گوشی بالاتر می رود. 4- هر چه بالاتر باشد، سرعت اجرا بهتر است. 5- اینکه گفته می شود باتری ضعیف است برای مکالمه مداوم و یا بازی کردن زیاد است اما اگر در حد طبیعی با گوشی کار کنید زیاد ضعف احساس نمی شود. 6- تفاوت چندانی با هم دیگر ندارند.



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.