علی

اگر فردی مادری با این خصوصیات داشته باشد : بی منطق ، حسود ، دم دمی مزاج ، پول دوست ، پر توقع ، نداشتن...

اگر فردی مادری با این خصوصیات داشته باشد : بی منطق ، حسود ، دم دمی مزاج ، پول دوست ، پر توقع ، نداشتن دست خیر ، کمک نکردن به دیگران و ناراحتی اعصاب و ... و این شخص در امور فرهنگی مسجد مشغول به فعالیت باشد و این مادر به او اجازه کار ندهد و مرتب موجبات آزار او را با دخالت های بی جا در کارهای او فراهم کند . آیا باید از او پیروی و اطاعت کرد ؟ یا می توان بدون اجازه او به کار پرداخت ؟
جمعه، 26 خرداد 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

علی

اگر فردی مادری با این خصوصیات داشته باشد : بی منطق ، حسود ، دم دمی مزاج ، پول دوست ، پر توقع ، نداشتن...

علی ( تحصیلات : دیپلم ، 21 ساله )

اگر فردی مادری با این خصوصیات داشته باشد : بی منطق ، حسود ، دم دمی مزاج ، پول دوست ، پر توقع ، نداشتن دست خیر ، کمک نکردن به دیگران و ناراحتی اعصاب و ...
و این شخص در امور فرهنگی مسجد مشغول به فعالیت باشد و این مادر به او اجازه کار ندهد و مرتب موجبات آزار او را با دخالت های بی جا در کارهای او فراهم کند . آیا باید از او پیروی و اطاعت کرد ؟ یا می توان بدون اجازه او به کار پرداخت ؟


مشاور: salamat salamat

دوست عزیز نسبت دادن این صفات به مادرتان کار اشتباه و گناه بزرگی است . بهترین خدمت شما برای خدا الان خدمت به مادرتان است . نباید این صفات را به ایشان نسبت دهید . یقینا مادر بزرگوار شما خیر و صلاح شما را می داند و به شما تذکر میدهد . اگر میخواهی خدا هم از شما راضی باشد و کار خدایی بکنی به حرف مادرت گوش کن و خدمت گزار او باش . مبادا با کلمات زننده و رفتار ناشایست با او مخالفت کنی و گرنه مشمول عذاب خدا میشوی . امور فرهنگی مسجد واجب نیست اما اطاعت از مادر واجب است . پس اگر هدف تو راه هدایت و راه خداست به مادرت احترام بگزار و مبادا بخواهی با ایشان مخالفت و بی احترامی کنی . خدا به دلها آگاه است و به اعمال ما ناظر است .



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.