سلام. چند ماه پیش به زیارت امام رضا رفته بودم یکی از بهترین زبارتایی بود که رفتم بنابرین وقتی برگشتم...

سلام. چند ماه پیش به زیارت امام رضا رفته بودم یکی از بهترین زبارتایی بود که رفتم بنابرین وقتی برگشتم حالم خیلی خوب بود بعد از یه مدت که درباره سفرم فکر میکردم فهمیدم که بعضی از لحظات زیارتم با ریا آلوده شده... که این انگار ضربه ای بود به ایمانم. الان تو بدترین شرایطم نماز نمیخونم و ... از خدا خجالت میکشم فکر نمیکردم انقدر سست ایمان باشم. از خودم بدم میاد. الان نمیدونم باید چی کار کنم روی توبه ندارم و مطمئنم دیگه امام رضا منو نمیطلبه اگه هم بطلبه من روی رفتن ندارم. کمکم کنید
يکشنبه، 4 تير 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

سلام. چند ماه پیش به زیارت امام رضا رفته بودم یکی از بهترین زبارتایی بود که رفتم بنابرین وقتی برگشتم...

( تحصیلات : لیسانس ، 23 ساله )

سلام. چند ماه پیش به زیارت امام رضا رفته بودم یکی از بهترین زبارتایی بود که رفتم بنابرین وقتی برگشتم حالم خیلی خوب بود بعد از یه مدت که درباره سفرم فکر میکردم فهمیدم که بعضی از لحظات زیارتم با ریا آلوده شده... که این انگار ضربه ای بود به ایمانم. الان تو بدترین شرایطم نماز نمیخونم و ... از خدا خجالت میکشم فکر نمیکردم انقدر سست ایمان باشم. از خودم بدم میاد. الان نمیدونم باید چی کار کنم روی توبه ندارم و مطمئنم دیگه امام رضا منو نمیطلبه اگه هم بطلبه من روی رفتن ندارم.
کمکم کنید


مشاور: salamat salamat

خواهر گرامی چرا اینگونه فکر میکنید مراقب باشید وسوسه شیطان شما را از انجام واجباتتان باز ندارد . این وسوسه شیطان است که دائم میگوید مثلا زیارتت قبول نیست و یا ریا بوده اصلا توجهی به این مفهوم نکنید. امام رضا علیه السلام بزرگوارتر از اینها هستند که بخواهند زیارت زائرشون را قبول نکنند . البته این که به فکر اصلاح باشید و سعی کنید اعمال خود را خالصانه انجام بدهید خوب است اما مراقب باشید یک وسوسه شیطان درمورد یک عمل مستحبی مانند زیارت شما را از انجام واجبات شرعی غافل نکند . همین که از این سفر روحانی لذت بردید معلوم است که امام رضا علیه السلام به شما عنایت کرده اند و حالات روحی شما را روحانی و معنوی کردند . قدر خود را بدانید . قدر زیارتتان را بدانید و از این افکار وسوسه انگیز خودداری کنید . ان شاء الله خداوند شما را کمک میکند به شرطی که خودتان هم بخواهید . موفق باشید .



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.