Hkh

سلام من با این آقا 4 ساله که همکلاسیم و به این خاطر به ایشون علاقه پیدا کردم که رفتار و اخلاقش واقعا...

سلام من با این آقا 4 ساله که همکلاسیم و به این خاطر به ایشون علاقه پیدا کردم که رفتار و اخلاقش واقعا عالی بود یک شخص متدین و با ویژکی های اخلاقی خوب .. فقط به همین دلیل خوب با ایشان از طریق تلفنی در تماس هستم فقط در حد درس و اشکالات درسی نمیدانم ایشان علاقه دارند یا خیر .. از شما کمک میخوام با تشکر
چهارشنبه، 7 تير 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

Hkh

سلام من با این آقا 4 ساله که همکلاسیم و به این خاطر به ایشون علاقه پیدا کردم که رفتار و اخلاقش واقعا...

Hkh ( تحصیلات : لیسانس ، 22 ساله )

سلام
من با این آقا 4 ساله که همکلاسیم و به این خاطر به ایشون علاقه پیدا کردم که رفتار و اخلاقش واقعا عالی بود یک شخص متدین و با ویژکی های اخلاقی خوب ..
فقط به همین دلیل
خوب با ایشان از طریق تلفنی در تماس هستم فقط در حد درس و اشکالات درسی
نمیدانم ایشان علاقه دارند یا خیر .. از شما کمک میخوام
با تشکر


مشاور: salamat salamat

خواهر گرامی این که ما عرض کردیم بدلیل اینکه معمولا احساس نیاز عاطفی و ایجاد علاقه در دوران نوجوانی شما شکل میگیرد اما در سن جوانی بروز میکند به دلیل ترشح هورمونهای جنسی . به هر ترتیب باز تاکید ما بر این است که به احساسات خود پر و بال ندهید . رسمی و معقول برخورد کنید . در ذهن خود خیالبافی و تصویر گری نکنید . ممکن است این شرایط شما به به فکرهای متعدد سوق دهد که هیچ فایده ای جز اینکه فکر شما را مشغول میکند ندارد . صبوری کنید و از بی تابی کردن بپرهیزید ان شاء الله اگر ایشان نیز این حس علاقه را داشتند بروز میدهند و خواستگاری میکنند . اما شما با احساسات خود کنار بیایید و امید به خواستگاری ایشان نداشته باشید .



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.