ناشناس

با سلام خدمت شما همانطوری که در جریان هستید نرم...

با سلام خدمت شما همانطوری که در جریان هستید نرم افزاری با نام resource hacker وجود دارد که شما ّان می توانید منوها و حتی نام نزمافزار را تغییر دهید. اما همان طوری که مطلع هستید این نرافزار زمانی کاربرد دارد که شما نرم افزاری که می خواهید فارسی کنید را نصب کنید. سوال من این بود که ایا می شود با ترفندی منو ها و نام نرم افزار نصب نشده را با این نرم افزار و یا نرم افزار های دیگر فارسی کرد. یعنی اینکه من یک نرم افزار دارم می خوام نرم افزار جوری باشه که زمانی که نصبش می کنم فارسی بوده باشه نه اینکه اول نصب کنم و بعد فارسیش کنم. با احترام اگر ممکنه توضیح کامل بدهید.
سه‌شنبه، 11 مهر 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

با سلام خدمت شما همانطوری که در جریان هستید نرم...

ناشناس ( تحصیلات : دیپلم ، 23 ساله )

با سلام خدمت شما

همانطوری که در جریان هستید نرم افزاری با نام resource hacker وجود دارد که شما ّان می توانید منوها و حتی نام نزمافزار را تغییر دهید.
اما همان طوری که مطلع هستید این نرافزار زمانی کاربرد دارد که شما نرم افزاری که می خواهید فارسی کنید را نصب کنید.
سوال من این بود که ایا می شود با ترفندی منو ها و نام نرم افزار نصب نشده را با این نرم افزار و یا نرم افزار های دیگر فارسی کرد.
یعنی اینکه من یک نرم افزار دارم می خوام نرم افزار جوری باشه که زمانی که نصبش می کنم فارسی بوده باشه نه اینکه اول نصب کنم و بعد فارسیش کنم.
با احترام
اگر ممکنه توضیح کامل بدهید.


مشاور: ابراهیمی نیا

با عرض سلام. برای اینکار پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار Restorator می باشد که توضیحات کامل آن در صفحه دانلود نرم افزار در لینک زیر موجود است : http://rasekhoon.net/software/show/550712 البته نرم افزار قوی Multilizer 2011 Enterprise نیز این امکان را به شما می دهد : http://rasekhoon.net/software/show/550752



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.