ناشناس

سلاملطفا سریع جواب بدید ما منتظر جواب شما هستیم.من...

سلام لطفا سریع جواب بدید ما منتظر جواب شما هستیم.من و دختر عموم قصد ازدواج داریم.دایی های دختر عموم تالاسمی دارند.سابقه سقط جنین رو هم دخترهای عموی دیگه مون دارن.خواستم راهنماییم کنید. ضمنا میخوایم قبل از اطلاع دادن به خانواده هامون آزمایش مهم تر و ارزان تر اولیه روبدیم کدوم آزمایش مهمه؟البته بعدا که به خانواده ها گفتیم دوباره آزمایش میدیم و پیش مشاور ژنتیک هم میریم.
دوشنبه، 31 تير 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

سلاملطفا سریع جواب بدید ما منتظر جواب شما هستیم.من...

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 23 ساله )

سلام
لطفا سریع جواب بدید ما منتظر جواب شما هستیم.من و دختر عموم قصد ازدواج داریم.دایی های دختر عموم تالاسمی دارند.سابقه سقط جنین رو هم دخترهای عموی دیگه مون دارن.خواستم راهنماییم کنید.
ضمنا میخوایم قبل از اطلاع دادن به خانواده هامون آزمایش مهم تر و ارزان تر اولیه روبدیم کدوم آزمایش مهمه؟البته بعدا که به خانواده ها گفتیم دوباره آزمایش میدیم و پیش مشاور ژنتیک هم میریم.


مشاور: اکرم اکبری

با سلام.ممنون از حسن نیت شما.با توجه به بیماری که به نظر ارثی میرسد بهتر است قبل از هر اقدامی خانواده را در جریان بگذارید چون شما ممکن است در این ارتباطی که با هم دارید بعد از مدتی متوجه علایقی شوید که بعدا قادر به تصمیم گیری درستی نباشید و خدای نکرده در زندگی به مشکلاتی بزرگ تری گرفتار شوید.اینکه خودتان اول اقدام به این کار کنید کمی خارج از چارچوب خانواده است و ممکن است بین شما و خانواده عمویتان کدورت بوجود اید.مطمئن باشید اگر خانواده در جریان باشند در تصمیم گیری عاقلانه و منطقی به شما کمک خواهند کرد و انشاا...ازمایش ژنتیک را بعد از مراسم خواستگاری حتما انجام دهید.با ارزوی خوشبختی.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.