ناشناس

سلامپسر 2.5 ساله دارم. حدود 3 هفته است. روی کلمه...

سلام پسر 2.5 ساله دارم. حدود 3 هفته است. روی کلمه "اینجا" گیر میکنه و با کشش خیلی زیاد میگه. اوایل خیلی زور میزد در حدی که دلش رو می گرفت. ولی حالا بهتر شده. البته وقتی کلمه "اینجا" داخل جمله باشه مشکلی نداره فقط اول جمله مشکل داره. پیش مشاور هم بردم ولی خیلی اعتماد ندارم. میترسم باعث بدتر شدنش بشه. لطفا راهنمایی کنید. با تشکر
سه‌شنبه، 1 بهمن 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

سلامپسر 2.5 ساله دارم. حدود 3 هفته است. روی کلمه...

ناشناس ( تحصیلات : فوق لیسانس ، 34 ساله )

سلام
پسر 2.5 ساله دارم. حدود 3 هفته است. روی کلمه "اینجا" گیر میکنه و با کشش خیلی زیاد میگه. اوایل خیلی زور میزد در حدی که دلش رو می گرفت. ولی حالا بهتر شده. البته وقتی کلمه "اینجا" داخل جمله باشه مشکلی نداره فقط اول جمله مشکل داره. پیش مشاور هم بردم ولی خیلی اعتماد ندارم. میترسم باعث بدتر شدنش بشه. لطفا راهنمایی کنید.
با تشکر


مشاور: دکتر سیف الله محسنی

با عرض سلام و احترام؛ ابتدا بررسی کنید کسی در خانواده درجه 1 یا 2 نیز در کودکی چنین سابقه مشابهی داشته یا خیر؟ دوم اینکه بررسی نمائید آیا در چند مدت قبل یک استرس و یا شوک استرسی به ویژه در موقعی که در حال ادای کلمه ی «اینجا» بوده است به او وارد نشده است؟ سوم اینکه از وی بپرسید چرا موقع گفتن اینجا این حالت به وی دست می دهد درنهایت اگر فقط با ادای این کلمه مشکل دارد خیلی نگران نباشید. مشروط بر اینکه حساسیت به خرج ندهید بویژه اینکه به وی نیز استرس و فشار روحی وارد نسازید و خودتان را به تغافل بزنید و ضمناً با اطمینان کامل از یک مشاور مجرب و دلسوز راهنمایی بگیرید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.