ناشناس

سلاممن برای برادر زاده ام که متولد 1378است،یک ای...

سلام من برای برادر زاده ام که متولد 1378است،یک ای دی در یک شبکه اجتماعی ساختم.چند وقت پیش متوجه شدم رمزشو عوض کرده.نادیده گرفتم. امروز متوجه شدم با پسری دوست شده و چت میکند....لطفا راهنمایی ام کنید که این موضوع را با چه کسی در میان بگذارم
يکشنبه، 25 اسفند 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

سلاممن برای برادر زاده ام که متولد 1378است،یک ای...

ناشناس ( تحصیلات : دیپلم ، 29 ساله )

سلام
من برای برادر زاده ام که متولد 1378است،یک ای دی در یک شبکه اجتماعی ساختم.چند وقت پیش متوجه شدم رمزشو عوض کرده.نادیده گرفتم.
امروز متوجه شدم با پسری دوست شده و چت میکند....لطفا راهنمایی ام کنید که این موضوع را با چه کسی در میان بگذارم


مشاور: خانم مریم مردانی

با سلام دوست عزیز، آموزش هر تکنولوژی جدید آنهم در جامعه در حال پیشرفت کنونی، نیاز به آمادگی قبلی در فرد آموزش گیرنده دارد . از اینرو بهتر بود قبل از اینکه برای او آی دی بسازید او را با این محیطها ، خطرات و مشکلات همراه با خود آشنا میکردید تا فرهنگ سازی لازم در او صورت گیرد. اکنون که دیگر این رابطه شروع شده بهتر است از پیشروی بیشتر و خطرات احتمالی همراه با آن جلوگیری کنید.بهتر است رابطه خود را با او صمیمی تر کنید، اجازه دهید از آنچه میگذرد برایتان تعریف کند، از انتقاد فعلا خودداری کنید تا به اندازه کافی به او نزدیک شوید و به تدریج آنچه صحیح است به او یاد دهید و کمک کنید تا این رابطه را به اتمام رسانده و به آن عادت نکند، همچنین به اندازه کافی در جریان این رابطه باشید تا از هر گونه خطر احتمالی جلوگیری شود. باتوجه به اینکه در سن نوجوانی قرار دارد در معرض خطر بوده و از آنجایی که شما در شروع این رابطه سهیم بوده اید بهتر از هرکس دیگری میتوانید به او کمک کنید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.