صادق

سلام وخسته نباشید من خانمم خیلی فیلم های مستهجن می...

سلام وخسته نباشید من خانمم خیلی فیلم های مستهجن می بیند در واقع یه جورایی معتادش شده. منم وقتی بهش تذکر میدم قول میده دفعه بعد اینکارو انجام نده ولی نمیتونه و میزنه زیرش من از عواقب اینکار خیلی نگراننم خواهشمند است راهنمایی نمایید که چطور با ایشان رفتار نماییم تا از اینکار دست بکشد . باتشکر فراوان
چهارشنبه، 8 مرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

صادق

سلام وخسته نباشید من خانمم خیلی فیلم های مستهجن می...

صادق ( تحصیلات : کم سواد ، 28 ساله )

سلام وخسته نباشید
من خانمم خیلی فیلم های مستهجن می بیند در واقع یه جورایی معتادش شده.
منم وقتی بهش تذکر میدم قول میده دفعه بعد اینکارو انجام نده ولی نمیتونه و میزنه زیرش من از عواقب اینکار خیلی نگراننم خواهشمند است راهنمایی نمایید که چطور با ایشان رفتار نماییم تا از اینکار دست بکشد .


باتشکر فراوان


مشاور: خانم سعیده صفری

باسلام برادر گرامی یک سؤال مهم دارم که بهتر بود به آن اشاره می کردید و آن هم اینکه آیا خود خانمتان هم از این اوضاع ناراحت است و دوست دارد تغییر کند، یا خیر؟ یا اینکه نه به نحوی لذت می برد و حتی شده دور از چشم شما هم نگاه می کند؟ اگر خود ایشان تمایل به کم کردن زمان فیلم دیدنشان داشته باشند توصیه می کنم به صورت حضوری به یک روانشناس بالینی مراجعه کنید تا با بررسی وضعیت ایشان برنامه ای مطابق با شرایط روزانه شان ارائه دهند یا می توانید حتی خود ایشان را با این سایت آشنا کنید تا راهکارهای لازم به خودشان ارائه گردد. اما اگر خودشان تمایل نداشته باشند شما کار زیادی نمی توانید انجام دهید مگر آنکه دلیل اصلی رفتار ایشان را متوجه شوید و سعی کنید آن را برطرف کنید تا اینکه مستقیما این رفتار را هدف قرار دهید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما