ناشناس

سلام خدمت خانوم صفریدر مورد مشکلی که در رابطه با...

سلام خدمت خانوم صفری در مورد مشکلی که در رابطه با خود ارضایی داشتم،قرار بود قرار دادهامو بررسی کنم اما مشکل همچنان باقیهههه، خودم را با کارهای مختلف سرگرم میکنم و اینکه حتی وقتی سرم خیلی شلوغه و استرس دارم این اتفاق بیشتر میفته، من خیلی نگرانم ، به نظر شما پیش روانپزشک برم برای تجویز دارو؟
پنجشنبه، 23 مرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

سلام خدمت خانوم صفریدر مورد مشکلی که در رابطه با...

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 22 ساله )

سلام خدمت خانوم صفری
در مورد مشکلی که در رابطه با خود ارضایی داشتم،قرار بود قرار دادهامو بررسی کنم اما مشکل همچنان باقیهههه، خودم را با کارهای مختلف سرگرم میکنم و اینکه حتی وقتی سرم خیلی شلوغه و استرس دارم این اتفاق بیشتر میفته، من خیلی نگرانم ، به نظر شما پیش روانپزشک برم برای تجویز دارو؟


مشاور: خانم سعیده صفری

باسلام. از اینکه به نظرتان مشکل باقی است نگران نباشید مطمئنا انتظار ندارم شما بعد از یک هفته بتوانید آن را کاملا کنار بگذارید بلکه به تدریج خواهید توانست به جای قراردادهای قبلی کارهایی که برایتان مهم و با ارزش هستند را انجام دهید ، اما نه با این بینش که این کارها را انجام دهید تا امیال خودارضایی تان ناپدید شوند بلکه اجازه دهید امیال مثل مسافر باشند، اذیت بشوید ولی بدانید که موقتی اند و وقتی به مقصد رسیدید مسافر خوب و بد با هم پیاده می شوند، پس با وجودی که آرامش تان را به هم می زنند به رانندگی (مثلا مطالعه ) ادامه دهید، ممکن است مطالعه تان با تمرکز 100 درصد نباشد اما می توانید با این بینش دقت بیشتری روی مطالب داشته باشید، هایلایت کنید، خلاصه برداری کنید، برای خودتان تکرار کنید تا به تدریج از اهمیت امیال خود ارضایی کاسته شود و ارزش هایتان جای آنها را بگیرند. در مورد مراجعه به روانپزشک هم یک سوال داشتم، خلقتان چه طور است؟ یعنی سوای اینکه مدام افکار خود ارضایی به ذهنتان می آید، شاد هستید یا خیر؟ می توانیر رابطه هایتان را ادامه دهید؟ علایق قبلی تان سرجای خودشان هستند؟ اگر همراه با میل جنسی زیاد خلقتان هم پایین است، مصرف کوتاه مدت دارو می تواند به شما کمک کند با روحیه شادتر بهتر مشاهده کننده افکارتان باشید و چون با دارو مقداری میل جنسی تان کاهش می یابد راحت تر می توانید آنها را نگه دارید و به کارهایتان هم رسیدگی کنید، اما اگر از نظر خلقی مشکل ندارید توصیه می کنم بیشتر روی رفتارتان کار کنید تا اینکه به فکر مصرف دارو باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.