ناشناس

سلام،من جواب سونوگرافی مو گرفتم ، میخواستم نظر شما...

سلام،من جواب سونوگرافی مو گرفتم ، میخواستم نظر شما رو بدونم ،برای بارداری هم میخوام اقدام کنم.خواهش میکنم سریع جواب بدین. رحم با ابعاد 60*36*35 میلیمتر بوده مناسب باسن و پاریتی دیده شد. افتراق اندومیومتریال مشخص بوده و اکوی میومتر یکنواخت است میوم اینترامورال با گسترش ساب سروزال به اقطار 11*10میل در قسمت خلفی-مرکزی فوندوس رحم دیده میشود. ضخامت هردولایه آندومتر5.5میل می باشد. تخمدان چپ ابعادو حجم واکوی نرمال داشته و حاوی فولیکول های به اقطار 6و6و7و8و9 می باشد. در تخمدان راست علاوه بر فولیکولهای به اقطار 10و8میل کیست با جدارنازک بدون اکوی داخلی به اقطار 64*50میل دیده میشود. در آندکس چپ ضایعه پاتولوژیک cystic,یا solid دیده نشد. مایع آزاد در فضای لگن مشهود نیست. درضمن سونوگرافی من ترانس واژینال و در روز پنجم عائت بوده. مرسی که زود جواب می دین
يکشنبه، 16 شهريور 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

سلام،من جواب سونوگرافی مو گرفتم ، میخواستم نظر شما...

ناشناس ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 30 ساله )

سلام،من جواب سونوگرافی مو گرفتم ، میخواستم نظر شما رو بدونم ،برای بارداری هم میخوام اقدام کنم.خواهش میکنم سریع جواب بدین.
رحم با ابعاد 60*36*35 میلیمتر بوده مناسب باسن و پاریتی دیده شد.
افتراق اندومیومتریال مشخص بوده و اکوی میومتر یکنواخت است میوم اینترامورال با گسترش ساب سروزال به اقطار 11*10میل در قسمت خلفی-مرکزی فوندوس رحم دیده میشود.
ضخامت هردولایه آندومتر5.5میل می باشد.
تخمدان چپ ابعادو حجم واکوی نرمال داشته و حاوی فولیکول های به اقطار 6و6و7و8و9 می باشد.
در تخمدان راست علاوه بر فولیکولهای به اقطار 10و8میل کیست با جدارنازک بدون اکوی داخلی به اقطار 64*50میل دیده میشود.
در آندکس چپ ضایعه پاتولوژیک cystic,یا solid دیده نشد.
مایع آزاد در فضای لگن مشهود نیست.
درضمن سونوگرافی من ترانس واژینال و در روز پنجم عائت بوده.
مرسی که زود جواب می دین


مشاور: دکتر محسن اکبر زاده

زمان انجام سونوگرافي مناسب بوده است. در مورد کيست تخمدانتان اندازه 64×50 است يا 64×5؟ در هر صورت چون زير 8 سانتي متر است و با توجه به ظاهرش کيست فوليکولي است که مهم نيست و با دو ماه مصرف قرص هاي ضد بارداري بهبود مي يابد. اما در ميوم حتماً با يک جراح زنان مشورت کنيد. مصرف قرص هاي ضد بارداري و باردار شدن هر دو باعث بزرگ شدن ميوم مي شود. مشاوره با جراح زنان از نظر لزوم ميومکتومي ( برداشتن ميوم ) که در ميوم هاي اينترامورال مشکل تر هم هست الزامي است. فعلاً اگر علائم خونريزي هم نداريد تا مشاوره با جراح زنان اقدام به بارداري نکنيد تا ميوم بزرگ نشود.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.