سید امین عسکری

با سلامبنده یک گوشی g730 هوآوی از شرکتی خریدم ،این...

با سلام بنده یک گوشی g730 هوآوی از شرکتی خریدم ،این گوشی نو است و وقتی میزان کارکرد آن را دیدم هیچ کاری با آن نشده بود و مطمئن شدم که دست دوم نیست، ولی وقتی از برخی مارکت ها برنامه هایی را نصب کردم ،پیغام میدادند که گوشی شما روت است آیا میخواهید به صورت خودکار نصب شوند؟ حالا میخواستم بدونم آیا اینکه روت شده دلیل بر دست دوم بودن آن نیست؟(با آن کار شده؟) و آیا روت بودن مشکل خاصی پیش نمیآورد؟ تشکر
شنبه، 12 مهر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

سید امین عسکری

با سلامبنده یک گوشی g730 هوآوی از شرکتی خریدم ،این...

سید امین عسکری ( تحصیلات : دیپلم ، 25 ساله )

با سلام
بنده یک گوشی g730 هوآوی از شرکتی خریدم ،این گوشی نو است و وقتی میزان کارکرد آن را دیدم هیچ کاری با آن نشده بود و مطمئن شدم که دست دوم نیست، ولی وقتی از برخی مارکت ها برنامه هایی را نصب کردم ،پیغام میدادند که گوشی شما روت است آیا میخواهید به صورت خودکار نصب شوند؟
حالا میخواستم بدونم آیا اینکه روت شده دلیل بر دست دوم بودن آن نیست؟(با آن کار شده؟)
و آیا روت بودن مشکل خاصی پیش نمیآورد؟
تشکر


مشاور: محمد جواد رفعت نیا

با سلام اصلا گوشی شما روت نیست...مارکتی مثل بازار بدون اینکه تشخصی بده دستگاه روت هست یا خیر برای نصب خودکار میگه میخواهید فعال کنید! این ایراد این مارکت ها هست و فقط صرفا سوال میکنه. نشانه ی روت بودن دستگاه نصب بودن برنامه ای مثل SuperSu می باشد. نهایتا اگر هم روت باشه مشکلی نیست و ممکنه برای نصب فارسی روت دستگاه انجام دادند و دست دوم نیست و مشکلی از دید ما ندارد و نگران نباشید. موفق باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.