پنجشنبه، 25 دی 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

آیا سایتی را برای ازدواج موقت سراغ دارید؟

پرسش :

پسری هستم ۲۳ ساله و مذهبی. که میخواهم ازدواج موقت کنم. ولی بخاطر عقایدی که دارم حتی نمیتوانم به یک جنس مخالف سلام کنم. از یک طرف در آتش شهوت دارم میسوزم. از نظر روحی هم که خرابم. لطفا راهنمایی کنید که چیکار کنم؟ چطور میتوانم شخص خوبی رو پیدا کنم. ایا شما سایتی را میتوانید به من معرفی کنید؟


پاسخ :
به چند نکته توجه بفرمایید:

۱- لازم است در همه مسائل زندگی اعتدال را رعایت کنید و از افراط بپرهیزید. آنچه که شرع از شما انتظار دارد مراعات حریمها است و نه اجتناب و دوری از سلام با نامحرم.

۲- درخواست ازدواج موقت را منافی با آبروی خود ندانید، شما این اقدام را در جهت حفظ دین خود انجام می دهید چرا باید خجالت بکشید؟ آیا اقدام شما خجالت اور است و یا رابطه های آزاد برخی... .

۳- علی الرغم اینکه این ارتباط خجالت آور نیست اما از آنجا که ممکن است برای شما تبدیل به یک عادت شود و پس از ازدواج دائم نیز تداوم بیابد لازم است احتیاط کنید.

۴- در این خصوص از برخی دوستان و واسطه ها کمک بگیرید.

۵- برخی سایتها در این خصوص فعالیت می کنند اما برای ما ناشناس هستند. ضمن اینکه جستجو در این سایتها وقت و انرژی فراوانی از شما را هدر می دهد.

۶- شرایط جامعه به گونه ای نیست که شما به راحتی بتوانید فردی را برای ازدواج موقت اختیار کنید، لذا سعی کنید با مدیریت وقت و پر کردن آن با کارهای جسمی و فیزیکی از تمرکز و پیگیری ازدواج موقت صرفنظر کنید و در مجموع اگر بتوانید سرمایه خود را بر ازدواج دائم متمرکز کنید بهتر است.

منبع: www.soalcity.ir


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.