سخنرانی آیت الله العظمی مکارم شیرازی در اجلاسیه سراسری مدیران حوزه خواهران

یازدهمین اجلاس سراسری روسای هیأت امنا و مدیران واحدهای آموزشی و تربیتی حوزه های علمیه خواهران با سخنرانی آیت الله العظمی مکارم شیرازی در قم برگزار می شود.
شنبه، 27 دی 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سخنرانی آیت الله العظمی مکارم شیرازی در اجلاسیه سراسری مدیران حوزه خواهران

 ویرایش عکس آذرماه 98

یازدهمین اجلاس سراسری روسای هیأت امنا و مدیران واحدهای آموزشی و تربیتی حوزه های علمیه خواهران با سخنرانی آیت الله العظمی مکارم شیرازی در قم برگزار می شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین رسول ابراهیمیان، معاون امور شهرستان های حوزه علمیه خواهران، پیش ازظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهارداشت: این همایش طبق سنوات گذشته و در راستای هم افزایی و تعامل بیشتر مدیران مدارس و حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور به مدت دو روز طی روزهای 30 بهمن و یکم اسفند ماه در مرکز همایش های بین المللی مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برپا خواهد شد.
 
وی با اشاره به اهداف برگزاری این اجلاس افزود: " تبیین اهمیت نقش و جایگاه مدیران و هیأت امنا در مدارس"، " بستر سازی ارتباط صمیمی – مستمر- هدفمند و تحکیم ارتباط بین مدیران موسسین و مسئولین مرکز"، " هماهنگی و تجمیع آراء و عقاید در ارتباط با اداره مدارس علمیه و تربیت طلبه"، " دستیابی به راهکارهای علمی جهت رفع معضلات و مشکلات پیشرو"، " انتقال آخرین تغییرات و خط مشی ستاد به مدیران و موسسین" از جمله اهداف برگزاری این اجلاس می باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمیان با بیان اینکه در این اجلاس از 800 نفر مدیر و اعضای هیأت امنا دعوت شده است، گفت: در حال حاضر 413 حوزه علمیه ویژه خواهران در کشور وجود دارد که 358 واحد در مقطع عمومی سطح دو ، یک واحد تخصصی سطح چهار و 54 مقطع سطح سه بیش از 55 هزار طلبه شاغل به تحصیل را پوشش می دهند.
 
معاون امور شهرستان های حوزه علمیه خواهران ادامه داد: تاکنون 32 هزارنفر از حوزه های علمیه خواهران در مقاطع مختلف فارغ التحصیل شده اند.
 
وی بیان داشت: این همایش دو روزه در روز نخست ویژه برپایی 5 کمیسیون تخصصی با موضوع ارتباط اعضای هیأت امنا با "آموزش"، "فرهنگ"، "پژوهش"، "ساماندهی و نظارت" و " پشتیبانی" می باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمیان گفت: مراسم افتتاحیه روز یکم اسفندماه ساعت 9 و 30 دقیقه صبح با سخنرانی آیت الله العظمی مکارم شیرازی، آیت الله مقتدایی، حجت الاسلام و المسلمین جمشیدی و برخی از بانوان مطرح کشوردر سالن همایش های بین المللی خاتم الانبیاء (ص) مدرسه علمیه امام کاظم(ع) آغاز خواهد شد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.