عملیات عمرانی اولین پروژه وقف مشارکتی کلید خورد

حجت الاسلام اوتارخانی گفت : عملیات گودبرداری ساخت بیمارستان حضرت عبدالعظیم و اولین پروژه مشارکتی سازمان اوقاف کلید خورد.
شنبه، 18 بهمن 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
عملیات عمرانی اولین پروژه وقف مشارکتی کلید خورد

 ویرایش عکس آذر ماه 98

حجت الاسلام اوتارخانی گفت: عملیات گودبرداری ساخت بیمارستان حضرت عبدالعظیم و اولین پروژه مشارکتی سازمان اوقاف کلید خورد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامورخیریه استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین سعید اوتارخانی، رییس اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان ری در حاشیه عملیات گودبرداری ساخت بیمارستان حضرت عبدالعظیم(بیمارستان تخصصی سرطان) همزمان با روز جهانی سرطان گفت: اولین پروژه مشارکتی سازمان اوقاف و امور خیریه در شهرستان ری آغاز به کار کرد که طی روزهای گذشته اوراق وقف از طریق شعب بانک ملت در بین مردم توزیع شد که به حمدالله مورد استقبال پرشور مردم قرار گرفت.
 
گفتنی است با تهیه هزینه های اولیه طراحی و نقشه کشی ساخت بیمارستان تکمیل و امروز برای اولین بار عملیات گودبرداری آن آغاز شده که امیدواریم هیچ وقت متوقف نشود.
 
وی افزود: طبق پیش بینی های انجام شده تا سه سال آینده فاز اول این بیمارستان تکمیل و آماده بهره برداری قرار می گیرد.
 
حجت الاسلام اوتارخانی تصریح کرد: یکی از کارهای زمان بر بحث نقشه کشی و دریافت مجوز های لازم بود که انجام شد ولی پشوانه مالی برای این پروژه اهمیت بالایی دارد که امیدواریم مردم با مشارکت در این امر خداپسندانه در ساخت بیمارستان تخصصی سرطان و کمک به بیماران سرطانی سهیم باشند. گفتنی از طریق توزیع اوراق وقف چند میلیارد تومان جمع آوری شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: مسلمانان با خواندن آثار و برکات وقف مشتاق به مشارکت ماندگار سرمایه های خود می شوند اما همه افراد به علت بضاعت کم نمی توانند به تنهایی بیمارستان عظیم بسازنند و اوراق وقف این زمینه را فراهم می کند تا همه افراد با هر میزان مبلغ در چنین پروزه معظمی مشارکت کنند.
 
یادآور می‌شود، بیمارستان حضرت عبدالعظیم با هدف خدمت دهی به بیماران مبتلا به سرطان در زمین موقوفه روحانی نژاد به وسیله اوراق وقف در حال ساخت است و طی سه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. علاقه‌مندان و خیران می‌توانند با خرید اوراق وقف نام خود را در جمله واقفان و مشارکت‌کنندگان در این امر خیر ثبت و همتی برای از بین بردن آلام و رنج های ناشی از هزینه های مترتب بر بیماران سرطانی ایجاد کنند تا بیماران رنجی به جز درد بیماری نداشته باشند
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.