۷ میلیارد تومان از طریق «وقف جمعی» برای ساخت بیمارستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) جمع آوری شد

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان تهران با بیان اینکه اوقاف استان بانی «وقف جمعی» در تهران است، گفت : برای ساخت بیمارستان حضرت عبدالعظیم حسنی ۷ میلیارد تومان از طریق «وقف جمعی» جمع‌آوری شده است.
دوشنبه، 29 آذر 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
۷ میلیارد تومان از طریق «وقف جمعی» برای ساخت بیمارستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) جمع آوری شد

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان تهران با بیان اینکه اوقاف استان بانی «وقف جمعی» در تهران است، گفت: برای ساخت بیمارستان حضرت عبدالعظیم حسنی ۷ میلیارد تومان از طریق «وقف جمعی» جمع‌آوری شده است.
 
به گزارش راسخون، حجت‌الاسلام  والمسلمین غلامرضا محمدزاده درباره اقدامات اداره کل اوقاف استان تهران در مسئله وقف جمعی اظهار کرد: در ادبیات دین اسلام، مردم برای اینکه یک مجموعه خدماتی، عبادی یا درمانی را تاسیس کنند، دور هم جمع شده و هرکسی در حد بضاعت خود در به وجود آمدن آن مجموعه کمک می‌کرد.
 
وی با بیان اینکه اداره کل اوقاف تهران به همکاری مردم برای ترویج فرهنگ وقف، قالب جدیدی با عنوان «وقف جمعی» ایجاد کرده است، تصریح کرد: در وقف جمعی، عده‌ای با مشارکت هم هزینه‌ای را پرداخت می‌کنند یعنی با آن سازنده (بانی) در ساخت آن مجموعه مصالحه کرده‌اند؛ اداره اوقاف تهران بانی «وقف جمعی» در استان تهران است.
 
مدیر کل اوقاف استان تهران درباره فعالیتهای اوقاف تهران در زمینه وقف جمعی یادآور شد: برای ساخت بیمارستان حضرت عبدالعظیم حسنی 7 میلیارد تومان از طریق وقف جمعی جمع‌آوری شده است؛ تقریبا 20 درصد کارهای اجرایی فاز نخست بیمارستان انجام شده و منتظریم تا تعداد واقفین تعدادشان بیشتر شود تا پروژه به اتمام برسد.
 
حجت‌الاسلام محمدزاده یادآور شد: هزینه فاز نخست بیمارستان حضرت عبدالعظیم حسنی نزدیک به 30 میلیارد تومان تخمین زده شده است؛ فاز اول ساخت بیمارستان در 27 هزار مترمربع خواهد بود که شامل بخشهای درمانی، کلینیک، اورژانس و تصویربرداری (رادیولوژی، سونوگرافی و...) می‌شود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.