با امپراطور دروغ و فحشا آشنا شوید

مستند سه قسمتی «مرداک امپراطوری دروغ» باهدف بررسی و تحلیل اقدامات رابرت مرداک از چهارشنبه ساعت 19 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
پنجشنبه، 14 اسفند 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
با امپراطور دروغ و فحشا آشنا شوید

مستند سه قسمتی «مرداک امپراطوری دروغ» باهدف بررسی و تحلیل اقدامات رابرت مرداک از چهارشنبه ساعت 19 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی رسانه ملی ، مستند"مرداک امپراطوری دروغ" ضمن به تصویر کشیدن ترس نخست وزیران انگلیس از محاکمه مرداک به رسوایی مقامات بلندپایه انگلیس می‌پردازد و از دسترسی آن‌ها به اطلاعات خصوصی افراد پرده برمی‌دارد.

نگاهی اجمالی به زندگی سیاسی و رسانه‌ای روبرت مرداک، بالا رفتن قدرت رسانه‌ای او با خرید چند شبکه رسانه‌ای، مشکلات پیش روی رسانه‌های دروغ پرداز او ، حمایت نهادها و مسئولان دولتی از وی ، زندگی خانوادگی رابرت و... از بخش‌های این مستند فاخر است.

ورود امپراطوری رسانه‌ای رابرت مرداک به حوزه‌های جدید، تاسیس شبکه‌های تلویزیونی به زبان فارسی برای تخریب فرهنگ و ارزش‌های دینی و تمدن ایرانی ، دخالت آشکار رسانه‌ای او در امور داخلی سایر کشورها ، اعتراف همراهان رابرت به جاسوسی و خرابکاری رسانه‌های مرداک برای حفظ منافع صهیونیست ها و ... سایر آموزه‌هایی است که در این مستند تماشایی می‌شود .

به تصویر کشیدن حمایت‌های بی‌دریغ مرداک از روی کارآمدن دولت‌ها در انگلیس، رابطه رابرت مرداک و دیوید کامرون و داستان روی کار آمدن کامرون با تبلیغات رسانه‌های مرداک، عملکرد رسانه‌های او در حوادث 11 سپتامبر، رشوه، شنود و جاسوسی رسانه‌های مرداک از دیگر بخش‌های سیاسی این مستند 3 قسمتی است.

چهارشنبه و پنج‌شنبه ساعت 19،قسمت اول و دوم این مستند روی آنتن شبکه علم و فرهنگ می‌رود .

/117/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.