آیت الله صدیقی در دیدار با لاریجانی:

غدیر دژی است که اسلام در آن صیانت می‌شود

رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر گفت: بنیاد بین‌المللی غدیر در استان‌های مختلف در رابطه با موضوع غدیر گام‌های فرهنگی، سیاسی، عقیدتی و اخلاقی خوبی برداشته که باید این بنیاد بیشتر تبلیغ شود.
سه‌شنبه، 16 شهريور 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: اخبار و تحلیل راسخون
موارد بیشتر برای شما
غدیر دژی است که اسلام در آن صیانت می‌شود

ویرایش عکس تیر 99

رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر گفت: بنیاد بین‌المللی غدیر در استان‌های مختلف در رابطه با موضوع غدیر گام‌های فرهنگی، سیاسی، عقیدتی و اخلاقی خوبی برداشته که باید این بنیاد بیشتر تبلیغ شود.

 
به گزارش راسخون به نقل از خانه ملت، آیت الله صدیقی رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر در دیدار با علی لاریجانی که عصر امروز (سه‌شنبه 16 شهریور) در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، با تأکید بر لزوم توجه به ابعاد موضوع غدیر گفت: غدیر یعنی اسلام، یعنی حقیقت قرآن، یعنی دژی که اسلام در آن صیانت می‌شود.
 
رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر با تأکید بر ضرورت حمایت بیشتر از این بنیاد ادامه داد: غدیر یعنی رهبری، یعنی تدبیر، یعنی عدالت، یعنی ارتباط حکومت و معنویت و باید توجه داشت زندگی بدون علی (ع)، مردگی است.
 
آیت الله صدیقی با بیان اینکه خادم بودن علی (ع) یک افتخار است و انقلاب اسلامی ما انقلاب غدیر بود، افزود: کارکنان بنیاد بین‌المللی غدیر در استان‌های مختلف در رابطه با موضوع غدیر گام‌های فرهنگی، سیاسی، عقیدتی و اخلاقی خوبی برداشته‌اند و در برخی استان‌ها موفقیت خوبی به‌دست‌آمده و در برخی از استان‌های دیگر باید حمایت‌ها بیشتر شود.
 
امام‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه دکتر لاریجانی یک شخصیت فرهیخته از یک خانواده انقلابی است، بیان کرد: رئیس مجلس در بنیاد بین‌المللی غدیر عضویت دارد که می‌تواند زمینه‌ساز ارتقای فعالیت‌های این بنیاد باشد.
 
بر اساس این گزارش ظریف منش مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر نیز گزارشی از عملکرد این بنیاد به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه داد و گفت: موضوع غدیر از ظرفیت بالایی برخوردار است که باید بیشتر در این رابطه کار شود.
 
وی افزود: یکصدهزار برنامه در زمینه‌های فرهنگی و برگزاری کلاس‌ها در دهه امامت و ولایت سراسر کشور برگزار خواهد گرفت.
 
مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر با تشکر از زحمات رئیس مجلس برای برگزاری این نشست ادامه داد: علاوه بر تبلیغ و ترویج در موضوع غدیر باید به فلسفه غدیر نیز پرداخته شود و با توجه به هجمه‌ها امروز علیه حکومت دینی باید در زمینه معرفت زایی و گسترش معرفت غدیر بیشتر کار شود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.