تولید دستگاه مکانیزه "چیدمان سنگ فرش" در کشور

دستگاه مکانیزه "چیدمان سنگ فرش"برای نخستین‌بار در کشور توسط شرکت دانش بنیان "رادوین صنعت اسپادانا" پارک علم و فناوری خراسان ساخته شد.
پنجشنبه، 18 آذر 1395
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تولید دستگاه مکانیزه "چیدمان سنگ فرش" در کشور

دستگاه مکانیزه "چیدمان سنگ فرش"برای نخستین‌بار در کشور توسط شرکت دانش بنیان "رادوین صنعت اسپادانا" پارک علم و فناوری خراسان ساخته شد.

 

به گزارش راسخون به نقل ازایسنا، یاسر چیتگر کاخکی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان رادوین صنعت اسپادانا، اظهار کرد: شرکت دانش بنیان رادوین صنعت اسپادانا با به‌کارگیری نیروهای متخصص، در راستای اقتصاد دانش بنیان موفق به طراحی و ساخت دستگاه مکانیزه چیدمان سنگ فرش برای اولین‌بار در کشور شده است.

 

وی افزود : این پروژه با هدف تبدیل حالت چیدمان دستی به حالت مکانیزه طراحی وارائه گردیده است که زمان، هزینه و اتلاف انرژی را کاهش می‌دهد و در مجموع با استفاده از این دستگاه راندمان کاری افزایش می‌یابد.

 

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان رادوین صنعت اسپادانا ادامه داد: دستگاه مکانیزه چیدمان سنگفرش با پیشرفته‌ترین سیستم کارکرد و با قدرت مانور بالا قادر است، روزانه 800 متر مربع با کیفیت خروجی مورد تائید را در طرح‌ها و اشکال مختلف اجرا نماید.

 

چیتگر کاخکی خاطرنشان کرد: از دیگر مزایای دستگاه می‌توان به استفاده از برق شهری و یا ژنراتور تک‌فاز به عنوان منبع تغذیه، تعمیر و نگهداری با هزینه پایین و کاربری آسان اشاره کرد.

 

وی گفت: این شرکت با هدف طراحی و ساخت ماشین آلات خدمات نوین شهری و راهسازی، با اتکاء به دانش و تجربه در راستای تولید محصولات با تکنولوژی بالا و همگام با متد روز دنیا در عرضه تولید و صنعت داخلی از سال 1393 فعالیت خود را به‌طور رسمی آغاز کرده است.

 

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان رادوین صنعت اسپادانا با اشاره برگزاری نمایشگاه پژوهش و وفناوری استان خراسان رضوی، یادآور شد: حضور در نمایشگاه‌های تخصصی علمی و پژوهشی در پیشبرد اهداف شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار مهم است.

 

/117/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.