حجت الاسلام والمسلمین شرفخانی :

امامزادگان مبدا ومرکزتحرک تاریخی شیعه است / دشمن به دنبال ایجادفاصله بین مردم وامامزادگان است

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف اوقاف و امور خیریه درسخنرانی پیش ازخطبه های نماز جمعه درمصلای قدس قم گفت : با تبیین نقش و جایگاه امامزادگان در خیرات و برکات کشور و نیز بیان جایگاه رفیع آن بزرگواران در آشنایی ما با قرآن و معارف اهل بیت(ع)باید مانع از تحقق نقشه های دشمن برای ایجاد فاصله میان مردم و امامزادگان شد.
يکشنبه، 15 مرداد 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
امامزادگان مبدا ومرکزتحرک تاریخی شیعه است / دشمن به دنبال ایجادفاصله بین مردم وامامزادگان است
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف اوقاف و امور خیریه درسخنرانی پیش ازخطبه های نماز جمعه درمصلای قدس قم گفت : با تبیین نقش و جایگاه امامزادگان در خیرات و برکات کشور و نیز بیان جایگاه رفیع آن بزرگواران در آشنایی ما با قرآن و معارف اهل بیت(ع)باید مانع از تحقق نقشه های دشمن برای ایجاد فاصله میان مردم و امامزادگان شد.

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه، حجت الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف، با بیان این مطلب تکریم امامزادگان را تکریم رسالت و پاسخ به اجر رسالت پیامبر(ص) دانست و تصریح کرد: حضور امامزادگان درایران به خاطر برنامه ریزی و استراتژی شکل گیری حکومت های علوی و ترویج اسلام ناب محمدی(ص) بوده است.

وی ادامه داد: آن بزرگواران بر اساس استراتژی بصیرت افزایی و تشکیل حکومت های علوی در منطقه، وارد ایران شدند تا تفکر و ساختار حکومت های ولایی در این کشور ایجاد شود.

حجت الاسلام شرفخانی،با بیان اینکه مرقدهای امامزادگان، مرکز حرکت شیعه در طول تاریخ بوده است تاکید کرد: بقاع امامزادگان باید مرکز ترویج فرهنگ قرآن و عترت اهل بیت(ع) و قطب فرهنگی در کشور باشند.

وی با بیان اینکه نباید به فضاسازی شبکه‌های وهابی علیه امامزادگان توجه کرد چرا که امامزادگان مبلغ فرهنگ اهل‌بیت(ع) بودند.

حجت الاسلام شرفخانی با اشاره به ضرورت تبدیل شدن مزار امامزادگان به قطب‌های فرهنگی اظهار کرد: مزار این بزرگواران باید محلی برای ترویج قرآن و فرهنگ اهل‌بیت(ع) باشد و مردم و اندیشمندان باید وارد این عرصه شود.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.