نماینده ولی فقیه درگیلان :

همه باید برای ترویج فرهنگ وقف بکوشیم / بقاع متبركه مركزتحولات فرهنگي هستند

نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت : همه ما بايد به اوقاف كمك نماييم و فرهنگ وقف را تقويت كنيم و بنده حتما از اين مجموعه و سنت حسنه وقف حمايت خواهم كرد.
دوشنبه، 16 مرداد 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
همه باید برای ترویج فرهنگ وقف بکوشیم / بقاع متبركه مركزتحولات فرهنگي هستند
نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت : همه ما بايد به اوقاف كمك نماييم و فرهنگ وقف را تقويت كنيم و بنده حتما از اين مجموعه و سنت حسنه وقف حمايت خواهم كرد.

به گزارش راسخون، اولین دیدار صمیمانه حجت الاسلام علیزاده؛ مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان  گیلان با آیت الله قربانی،نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت برگزار شد.

در اين ديدار نماينده ولي فقيه در گيلان ضمن ابراز خرسندي از انتصاب حجت الاسلام عليزاده به مديريت اوقاف و امورخيريه گيلان، گفت : همه ما بايد به اوقاف كمك نماييم و فرهنگ وقف را تقويت كنيم و بنده حتما از اين مجموعه و سنت حسنه وقف حمايت خواهم كرد.

وي همچنين با اشاره به فعاليت هایش در عرصه ترويج فرهنگ وقف افزود : ما موقوفات و رقبات زيادي در گيلان با نيت حوزه علميه داريم كه يكي از همين موقوفات ، حوزه علميه اميرالمومنين(ع) رشت مي باشد كه توسط اينجانب و با استفاده از ظرفيت استاني و شهرستاني آماده بهره برداري شده است.

امام جمعه رشت همچنين افزود : بقاع متبركه مركز تحولات فرهنگي هستند و بسياري از همين امامزادگان ما براي تبليغ و ترويج دين و معرفي اهل بيت(ع) به شهادت رسيدند بايد همه مردم براي تبديل بقاع متبركه به قطب هاي فرهنگي تلاش نمايند زيرا امامزادگان مروجين اخلاق و مبلغين اسلام ناب و مدافع دين ، اهل بيت و ولايت بودند و بايد بيشتر از گذشته مورد توجه قرار گيرند.

آيت الله قرباني افزود : در سفر اخير به منطقه ديلمان و روستاي شاه شهيدان رودبار كه استاندار گيلان و جمعي از مديران استاني نيز حضور داشتند بنده دستورات لازم  را جهت اختصاص اعتبار براي ساماندهي و تكميل پروژه هاي عمراني از جمله راه آسفالت را براي رفاه حال زائرين در اين منطقه ، به مسئولين ذي ربط دادم تا زيرساخت هاي لازم براي اين اماكن متبركه كه قطب هاي فرهنگي نيز بشمار مي روند فراهم آيد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان  هم در ادامه با   ارایه گزارش مختصری از اقدامات اداره کل اوقاف و امورخیریه گیلان در حوزهای مختلف درخصوص برگزاری چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در رشته های حفظ ، ترتیل و قرائت قرآن کریم درتاریخهای17 تا 20 مرداد سالجاری گزارشی داد و از نماینده ولی فقیه در استان  جهت شرکت دراین برنامه دعوت کرد.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.