قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه :

جمهوری اسلامی موقوفات را احیاء کرد / رونق گردشگری با احیای موقوفه خلیج فارس

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، با بیان اینکه اگر کوتاهی درزمینه موقوفات صورت گرفته همه مربوط به دوران ستم شاهی بوده، گفت : اکنون در نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد احیاء و شکوفایی موقوفات هستیم.
چهارشنبه، 25 مرداد 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
جمهوری اسلامی موقوفات را احیاء کرد / رونق گردشگری با احیای موقوفه خلیج فارس
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، با بیان اینکه اگر کوتاهی درزمینه موقوفات صورت گرفته همه مربوط به دوران ستم شاهی بوده، گفت : اکنون در نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد احیاء و شکوفایی موقوفات هستیم.

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه، عملیات ساخت مجتمع موقوفه تجاری، فرهنگی و گردشگری خلیج فارس با حضور مهندس عبد الرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل توسعه موقوفات استان فارس، امام جمعه مرکز استان، شهردار و رئیس شورای شهر یاسوج و جمعی از مدیران استانی و شهرستان بویراحمد در میدان هفتم تیر آغاز  شد.

عبدالرضا عابد، قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در این آیین، گفت: کار بزرگ، فکر بزرگ می خواهد.

وی در ادامه با ذکر خاطره ای از رشادت فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در عملیات کربلای پنج، اظهار داشت: عملیات کربلای پنج، عملیاتی منحصر به فرد بود که دنیا را متحول کرد و به دست فرزندان غیور و دلاور این استان رقم خورد.

عابد، با بیان اینکه همه کشورهای حامی رژیم بعث عراق از این عملیات متحیر شدند، اذعان کرد: فرزندان دلاور این استان دراین  عملیات به صورت تن به تن با بعثی ها جنگیده و حق و حقیقت را به دنیا نشان دادند.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، در بخش دیگری از سخنان خود موقوفات را پر خیر و برکت دانست و اضافه کرد: نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف اهتمام جدی و ویژه ای در زمینه موقوفات دارند؛ به طوری که همه مدیران استانی را برای به نتیجه رساندن این موضوع بسیج کرده اند.

وی با بیان اینکه اگر کوتاهی در بحث موقوفات صورت گرفته همه مربوط به دوران ستم  شاهی بود، ابراز داشت: اکنون در نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد احیاء و شکوفایی موقوفات هستیم.

عابد، با بیان اینکه پنج سال قبل بحث ساماندهی موقوفه هفت تیر یاسوج مطرح و اکنون این کار در حال انجام است، خاطرنشان کرد: با توجه به گردشگر پذیر بودن استان و شهر یاسوج، این پروژه پیشانی شهر محسوب می شود.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ضمن تشکر از سرمایه گذار این پروژه، ابراز امیدواری کرد مجتمع موقوفه تجاری، فرهنگی و گردشگری خلیج فارس یاسوج در سریع ترین زمان ممکن به سرانجام برسد.

وی خواستار مشارکت هرچه بیشتر مردم در زمینه موقوفات شد و گفت: احداث و افتتاح این مجتمع، تاثیر به سزایی در رونق گردشگری شهر یاسوج خواهد داشت.

این مجتمع در ۱۰ طبقه هتل آپارتمان، پارکینگ، تجاری و رستوران با مساحت ۲۶ هزار متر مربع در مدت ۴۲ ماه احداث خواهد شد.

این مجتمع که توسط مرحوم محمدحسین خان طاهری وقف شد، با مشارکت بنیاد توسعه عمران موقوفات کشور، مشارکت بخش خصوصی و با سه طبقه پارکینگ به متراژ ۹ هزار مترمربع ساخته می ‌شود.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.