مهندس روان : اجرای عملیات عمرانی در1337بقعه متبرکه / احداث، تکمیل و بازسازی 77 زائرسرا

مدیر کل اداره نظارت فنی معاونت بهره وری اقتصادی موقوفات وبقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به عملکرد عمرانی سه ماهه این سازمان در عرصه فعالیت های عمرانی گفت : هم اکنون در قالب برنامه سال96، در مجموع 1337 بقعه متبرکه وامامزاده دارای برنامه عمرانی اعم از ساخت وساز وتکمیل و تجهیز هستند.
يکشنبه، 29 مرداد 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
مهندس روان : اجرای عملیات عمرانی در1337بقعه متبرکه / احداث، تکمیل و بازسازی 77 زائرسرا
مدیر کل اداره نظارت فنی معاونت بهره وری اقتصادی موقوفات وبقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به عملکرد عمرانی سه ماهه این سازمان در عرصه فعالیت های عمرانی گفت : هم اکنون در قالب برنامه سال96، در مجموع 1337 بقعه متبرکه وامامزاده دارای برنامه عمرانی اعم از ساخت وساز وتکمیل و تجهیز هستند.

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، مهندس امیر حسین روان در گفت وگو یی با تبیین عملکرد این اداره کل در عرصه عمران و آبادانی موقو فات و بقاع متبرکه  گفت : هم اکنون 1179 بقعه متبرکه در کشور دارای طرح جامع مصوب جهت احداث، تکمیل و بازسازی هستندو در برنامه عمرانی سال 96 هم  از تعداد 1337 بقعه دارای برنامه، 368 بقعه دارای احداث  جدید، 644 بقعه فعالیت های عمرانی شان نیمه تمام و  325 بقعه در حال عملیات بازسازی، تعمیر و مرمت و نگهداری هستند.

 روان تاکید کرد : تکمیل عملیات عمرانی  تعداد 202 بقعه  در سال جاری جزء تعهدات مدیران کل استان ها  قرارداده شده است  و آنها  موظف به تکمیل پروژه های مذکور تا پایان سال 96 هستند.

مدیر کل اداره نظارت فنی بر موقوفات و بقاع متبرکه با اشاره به پیشرفت عملیات عمرانی در بقاع متبرکه ادامه داد : پیشرفت فیزیکی پروژه ها دربخش احداثات جدید در سه ماهه اول سال جاری 5/68%، بازسازی و تعمیر و نگهداری 100% و احداثات بقاع فاقد درآمد 55% بوده است.

وی با اشاره به ضرورت رفاه حال زایران در اماکن متبرکه تصریح کرد : همچنین به منظور رفاه حال زائرین در سراسر کشور در برنامه سال96 احداث، تکمیل و تعمیر و تجهیز سرویس های بهداشتی بقاع و اماکن متبرکه در دستور کار استان ها قرار گرفته است و در این راستا مقرر گردید 2776 چشمه سرویس بهداشتی احداث، 1156 چشمه تکمیل و 5432 چشمه تعمیر و تجهیز  شود.

وی ادامه داد : در سه ماه اول سال 96 پیشرفت فیزیکی پیش بینی شده در این عرصه  محقق گردیده است.

 مهندس روان یکی از رویکردهای سازمان اوقاف را ارایه خدمات اسکان به زایران ومسافران دانست وافزود : همچنین در راستای رفاه حال زائرین، احداث، تکمیل و بازسازی 77 زائرسرا در کشور در برنامه سال 96 پیش بینی شده است که از این تعداد27 زائرسرا جدید، 32 مورد تکمیل و 16 زایر سرادر حال  بازسازی و تعمیر و نگهداری  است.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.