مدیر کل حراست سازمان اوقاف مطرح کرد :

حراست یک نهاد خدمتگزار / جایگاه والای وقف در اندیشه امام راحل

مدیر کل حراست سازمان اوقاف و امور خیریه در جلسه تودیع و معارفه مسئول حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت : حراست یک نهاد ارزشی و خدمتگذار است و امنیت هر سازمانی بستگی به چگونگی کارکرد حراست خواهد داشت.
دوشنبه، 21 اسفند 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
حراست یک نهاد خدمتگزار / جایگاه والای وقف در اندیشه امام راحل
مدیر کل حراست سازمان اوقاف و امور خیریه در جلسه تودیع و معارفه مسئول حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت : حراست یک نهاد ارزشی و خدمتگذار است و امنیت هر سازمانی بستگی به چگونگی کارکرد حراست خواهد داشت.

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، جلسه تودیع و معارفه مسئول حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان با حضور مدیر کل حراست سازمان اوقاف،مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان و نمایندگان اداره کل اطلاعات و حراست استان برگزار شد.

رمضان پور قاسم مدیر کل حراست سازمان اوقاف و امور خیریه در این مراسم حراست را یکی از مهمترین ارکان پیشرفت هر سازمان دانست و گفت:گستردگی کار سازمان اوقاف به اندازه گستردگی یک دولت است و وظایف و اهداف این سازمان به سه حوزه امامزادگان و بقاع متبرکه،قرآن و وقف متمرکز شده است.

پورقاسم ادامه داد:تاثیرات وقف در جامعه همواره مورد تاکید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده تا جایی که در قسمتی از نامه حضرت امام راحل(قدسره شریف) به شاه در سال ۴۲ ایشان میفرمایند: اگر همان موقوفات را به ما بدهید ما تمام نیازمندان را غنی می کنیم.و این نشان از قابلیت و اثر گذاری وقف در جامعه دارد.

وی با اشاره به این مطلب که سازمان اوقاف اهداف دینی و اعتقادی در قبال موقوفات دارد و همواره در راه جذب مردم شریف این مرز و بوم به سمت قرآن،مراکز فرهنگی امامزادگان و وقف تلاش می کند گفت:کارکنان و مدیران اوقاف باید همواره در راه جذب مردم به سوی اهداف متعالی نظام و ایجاد رضایتمندی از عملکرد اوقاف گام بردارند و نباید با ایجاد برخورد های نامناسب و راه نیامدن با مردم شرایط را برای نارضایتی ایشان از عملکرد اوقاف فراهم آوریم.

پورقاسم بیان داشت:متولیان موقوفات و بقاع متبرکه نیز باید نسبت به اوقاف عرق داشته باشند و رسالت اصلی اوقاف را که رفع محرومیت های جامعه، ترویج قرآن و زنده نگه داشتن جایگاه امامزادگان والا مقام(ع) و اسلام ناب محمدی است را پیش ببرند تا انشاالله به تحقق بپیوندد.

مدیر کل حراست سازمان اوقاف با اشاره به وظایف حراست در ادارات کل اوقاف گفت: ایجاد تعامل و هماهنگی کامل با مدیر کل، حفاظت و حراست از عملکرد کارکنان باحفظ شان و احترام ایشان،ایجاد جو صمیمی با کلیه کارمندان،حفاظت از عوامل فیزیکی (ساختمان ها و اسناد) ، آی تی و پرسنلی از وظایف مسئول حراست است که امیدواریم به بهترین نحو در استان اجرا شود.

حجت الاسلام نوروزی مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان در این نشست حراست را چشم و بازوی توانای مدیر دانست و گفت:کار در حراست یک کار حساس و مشکل است و این اهمیت در استانی مثل کردستان که همواره مورد توجه دشمنان اسلام و نظام است دوچندان می شود.

وی ادامه داد:حراست می تواند از بوجود آمدن بخش عظیمی از مشکلات جلوگیری کند و قبل از بروز مشکلات اقدامات لازم را در راستای رفع موانع کار انجام دهد.

مدیر کل اوقاف کردستان خاطر نشان کرد: هرچه جایگاه حراست در سازمان تقویت شود کار مدیر راحتتر است .

در این جلسه از زحمات صدرعلی مومنی مسئول سابق حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان تجلیل به عمل آمد و خلیل همتی به عنوان مسئول جدید حراست اداره کل اوقاف وامور خیریه کردستان معرفی شد.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.