شروع اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم با پخش زنده از شبکه قرآن سیما

آیین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور میهمان ویژه و حجت الاسلام محمدی سیرت نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امورخیریه با پخش زنده از شبکه قران سیما آغاز گردیده است
دوشنبه، 23 مهر 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: محمد رضا فرزین
موارد بیشتر برای شما
شروع اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم با پخش زنده از شبکه قرآن سیما

به گزارش روابط عمومی پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون از واحد رسانه‌ای مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، آیین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور میهمان ویژه و حجت الاسلام محمدی سیرت نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امورخیریه به صورت زنده و در ساعت 9:30 صبح از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود.
این مسابقات از 10 مهرماه امسال در تالار کوه نور شهرستان اراک در استان مرکزی آغاز شد و امروز بعد از 14 روز رقابت شرکت کنندگان در مسابقه پایان می‌پذیرد.
در این دوره از مسابقات، نفرات برگزیده کشوری در رشته‌های آوایی حفظ 10، 20 و حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، دعاخوانی، تواشیح و همسرایی و اذان و در رشته‌های معارفی حفظ و معارف موضوعی، حفظ و معارف حدیث و تفسیر قرآن کریم با یکدیگر به رقابت پرداختند.
گفتنی است، چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن در دو بخش خواهران و برادران امسال در شهرستان اراک استان مرکزی برگزار شد و قرار است مرحله چهل و دوم این مسابقات سال 98 در استان اصفهان برگزار شود.

 
شروع اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم با پخش زنده از شبکه قرآن سیما

مرتبط:
گزارش تصویری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در اراک (1)
آزمون اعزام به حج کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.