دیدار تدارکاتی ایران مقابل توباگو و ونزوئلا در ورزشگاه آزادی برگزار می شود

مسابقه دوستانه تیم های ایران با ترینیدا و توباگو و ونزوئلا در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
پنجشنبه، 26 مهر 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دیدار تدارکاتی ایران مقابل توباگو و ونزوئلا در ورزشگاه آزادی برگزار می شود

مسابقه دوستانه تیم های ایران با ترینیدا و توباگو و ونزوئلا در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

دیدار ایران مقابل توباگو و ونزوئلا در ورزشگاه آزادی برگزار می شود

به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پس از حضور کم تعداد هواداران فوتبالدوست ایرانی در دیدار تدارکاتی ایران و سیرالئون که با پیروزی شاگردان کارلوس کی روش همراه شد و همچنین مسابقه یوز‌های کشورمان برابر بولیوی، این سوال مطرح شد که چرا بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال ایران در شهرستان‌ها و زمین‌های دارای استانداری همچون ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد - نقش جهان اصفهان - یادگار امام تبریز و ... برگزار نمی‌شود تا هم تمامی فوتبالدوستان در سراسر کشور از تماشای بازی لذت ببرند و هم بازیکنان با حضور بیشتر هواداران روحیه مضاعفی بگیرند.

سپس مسئولان فدراسیون فوتبال بیان کردند که برگزاری مسابقات دوستانه تیم ملی در شهرهای دیگر امکان پذیر نیست، زیرا اردوی تیم ملی فوتبال در تهران است و نمی‌توانیم مسابقات دوستانه را در شهرستان‌ها برگزار کنیم. شرایط مهیا نیست که اردوی تیم ملی را به شهر دیگری ببریم تا بازی دوستانه برگزار کنیم و این موضوع منتفی است.

او افزود: همچنین تعداد کمی ورزشگاه خوب و با استاندارد در ایران وجود دارد و در نتیجه برگزاری بازی‌های تیم ملی در شهرستان‌ها امکان پذیر نیست.

البته ساعتی پیش برخی رسانه ها از احتمال برگزاری دیدارهای دوستانه تیم ایران با ترینیدا و توباگو و ونزوئلا در شهرهای مشهد و تبریز خبر داده بودند که این خبر تکذیب شد و قرار است دیدار شاگردان کی روش با این 2 حریف در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

پس از پیروزی مقابل ازبکستان و بولیوی، تیم ملی در 2 بازی دوستانه دیگر باید با تیم های ترینیدا و توباگو ( 24 آبان ) و ونزوئلا ( 29 آبان ) مسابقه دهد.



 

مطالب مرتبط
حضور زنان در ورزشگاه آزادی هیچ توجیه شرعی ندارد
جان توشاک پاییز تبریز را هم ندید!
شاهین ایزدیار به عنوان بهترین ورزشکار بازی‌های پاراآسیایی معرفی شد+عکس



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.