اپلیکیشن «پیک بادپا» رونمائی می‌شود

مدیرعامل شرکت بادپا از رونمایی اپلیکیشن پیک بادپا ویژه شهروندان و راکبین خبر داد.
پنجشنبه، 13 دی 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اپلیکیشن «پیک بادپا» رونمائی می‌شود
مدیرعامل شرکت بادپا از رونمایی اپلیکیشن پیک بادپا ویژه شهروندان و راکبین خبر داد.

به گزارش راسخون به نقل از ایسنا؛ ابوالقاسم چیذری گفت: بهره‌گیری از تکنولوژی مبتنی بر دانش روز در تمامی حوزه‌ها به ویژه در حوزه حمل و نقل، یک ضرورت است.

وی افزود: شرکت بادپا به عنوان اپراتور دوم پست کشور و قدیمی‌ترین پیک در حوزه خدمات حمل و نقل شهرداری، تمام توان خود را در راستای تسهیل حمل و نقل عمومی و خدمات پستی به کار گرفته است.

چیذری با بیان اینکه نرم افزار موبایلی بادپا ویژه شهروندان و موتورسواران در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری رونمایی می‌شود، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی‌های همراه خود (اندروید و آی او اس) و درخواست پیک، در سریع‌ترین زمان ممکن از خدماتی همچون حمل و جایجایی بسته و مرسوله، حمل بار، سفارش خرید منزل و خریدهای اداری و کاری، خرید صبح‌های جمعه و... بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به این‌که اشتغال‌زایی، یکی از اهداف و نتایج طراحی و فعال‌سازی اپلیکیشن پیک بادپا است، گفت: راکبین هم می‌توانند با نصب نسخه پیک بادپا ویژه راکبین، به عضویت خانواده بزرگ بادپا درآمده و به هموطنان خدمات رسانی کنند.  

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری از چهارشنبه دوازدهم دی ماه لغایت پانزدهم ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار  و غرفه پیک بادپا میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.




 

مطالب مرتبط
معاون فضای مجازی دادستان کل کشور: منتظریم اینستاگرام سریع‌تر تعیین تکلیف شود
مروری بر زندگی شیخ نمر/ موشن گرافیک
نحوه برخورد امام خمینی(ره) با «ادوارد شواردنادزه» + فیلم



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.