یک شهید و پنج زخمی در حمله تروریستی به ناحیه مقاومت بسیج در نیکشهر + جزئیات

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اثر حمله مسلحانه تروریست ها به ناحیه مقاومت بسیج در نیکشهر یک نفر شهید شد .
شنبه، 13 بهمن 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
یک شهید و پنج زخمی در حمله تروریستی به ناحیه مقاومت بسیج در نیکشهر + جزئیات
قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اثر حمله مسلحانه تروریست ها به ناحیه مقاومت بسیج در نیکشهر یک نفر شهید شد . 

به گزارش راسخون به نقل از ایسنا؛ منطقه سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، صبح امروز 13 بهمن 97 عوامل گروهک تروریستی، در یک ‏اقدام تروریستی به ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیکشهر حمله کردند که در این اقدام تروریستی یک نفر از کارکنان سپاه شهید و ‏پنج نفر مجروح شدند . 

همچنین معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان نیز گفت: این حادثه از سوی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در دست پیگیری است.

مرعشی گفت: دشمن با توجه به چهل سالگی انقلاب هدفش ناامن کردن منطقه است که با انجام این چنین حوادثی راه به جایی نخواهد برد.

وی خاطرنشان کرد: امروز سیستان و بلوچستان در مسیر توسعه قرار گرفته و دشمنان نظام و انقلاب برنامه های ویژه ای برای برهم زدن وحدت حاکم در استان را دارند که همه آحاد مردم در برابر این تحرکات باید هوشیار باشیم.

وی تاکید کرد که موضوع این حادثه تروریستی به صورت ویژه در استان در دست بررسی است.

به گزارش راسخون به نقل از فارس؛ وزارت بهداشت با اشاره به اخرین وضعیت مصدومان حادثه تروریستی نیکشهر اعلام کرد: دراین حمله یک نفر شهید و ۶ نفر هم زخمی شدند.

 
 از کل مصدومان ۳ نفر تحت عمل جراحی قرار گرفته و ۳ نفر دیگر تحت نظر درحال دریافت خدمات درمانی و مراقبتی هستند.
 
لازم به ذکر است: از این عناصر معاند مقادیری مهمات، جلیقه، نارنجک و یکعدد سلاح کشف شده  و دستورات قضایی لازم با حضور دادستان شهرستان در محل اقدام تروریستی جهت شناسایی و دستگیری نامبردگان با کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر به دستگاههای امنیتی و نظامی و انتظامی صادر شده و پس از حادثه به دستور دادستان شهرستان جلسه اضطراری شورای تامین شهرستان تشکیل گردیده است.


 

مطالب مرتبط
فرمانده کل سپاه: انقلاب امروز فرانسه برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است
پایان باج‌خواهی محمدبن‌سلمان از شاهزادگان و مسئولان سعودی
پیکر مرحوم «محمدنبی حبیبی» تشییع شد



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.