ترامپ: رسانه‌های دروغین ایران را سردرگم کرده‌اند / کاملا مستقل تصمیم‌گیری می‌کنم

رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی در یک انجمن صنفی گفت که رسانه‌های دروغین ایران را سر در گم کرده‌اند.
شنبه، 28 ارديبهشت 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ترامپ: رسانه‌های دروغین ایران را سردرگم کرده‌اند / کاملا مستقل تصمیم‌گیری می‌کنم
به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بامداد شنبه در سخنرانی گفت که رسانه‌های دروغین ایران را سر در گم کرده‌اند.

وی که در انجمن ملی مسکن سخنرانی می‌کرد، به شایعات اخیر درباره وجود اختلاف در تیم امنیتی کاخ سفید واکنش نشان داد و گفت: گزارش رسانه‌ها درباره عدم اتفاق نظر در تیم امنیت ملی کاخ سفید مزخرف محض بوده و پامپئو و بولتون اقدامات بسیار خوبی انجام داده و از آنها خشمگین نیستم و کاملا مستقل تصمیم‌گیری می‌کنم.

روز پنجشنبه نیز همزمان با انتشار گزارش‌های متعدد درباره وجود اختلاف نظر میان اعضای ارشد دولت آمریکا در مورد سیاست این کشور در قبال ایران، «سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید با تکذیب وجود چنین اختلافی، عنوان کرد که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا تصمیم‌گیرنده نهایی است.

چند رسانه آمریکایی گزارش داده‌اند که مقام‌های ارشد دولت آمریکا از جمله «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید و «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا درباره نحوه مقابله با ایران اختلاف نظر دارند. روزنامه «واشنگتن‌پست» هم گزارش داده است که ترامپ از اینکه تیم امنیت ملی او به رهبری بولتون اقداماتی انجام داده‌اند که بوی تلاش برای جنگ‌افروزی از آن به مشام می‌رسد، ناخرسند بوده و حتی پایگاه «نشنال اینترست» گزارش داد که ممکن است ترامپ به همین دلیل بولتون را از دولت کنار بگذارد. 

ترامپ در واکنش به این گزارش، با انتشار توییت‌هایی وجود اختلاف در دولتش در مورد ایران را تکذیب کرد و بار دیگر ابراز امیدواری کرد که ایران برای مذاکره با او تماس بگیرد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.