توضیح نیروی دریایی ارتش در خصوص رزمایش مشترک ایران و روسیه

روابط عمومی نیروی دریایی ارتش اعلام کرد: نیروی دریایی ارتش در تدارک برگزاری رزمایش دریایی مشترک ایران و روسیه در شمال اقیانوس هند و دریای عمان است.
چهارشنبه، 9 مرداد 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
توضیح نیروی دریایی ارتش در خصوص رزمایش مشترک ایران و روسیه
به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری فارس، روابط عمومی نیروی دریایی ارتش در خصوص رزمایش بین دو کشور ایران و روسیه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نیروی دریایی ارتش در تدارک برگزاری رزمایش دریایی مشترک ایران و روسیه در شمال اقیانوس هند و دریای عمان است.

در این اطلاعیه آمده است: همزمان با حضور امیر دریادار حسین خانزادی در مراسم روز نیروی دریایی ارتش روسیه در شهر سنت پترزبورگ، برخی از رسانه‌های داخلی با درک اشتباه  و غلط از سخنان فرمانده نیروی دریایی ارتش در خصوص رزمایش دریایی مشترک بین دو کشور ایران و روسیه، اخبار غیر واقع و نادرستی مبنی بر برگزاری این رزمایش در خلیج فارس را در فضای رسانه‌ای منتشر کردند.

این اطلاعیه می‌افزاید: در همین راستا و با توجه به ملاقات و گفتگوی صورت گرفته توسط امیر دریادار حسین خانزادی با فرمانده نیروی دریایی روسیه، ایران در تدارک برگزاری رزمایش  بین دو نیروی دریای ایران و روسیه در شمال اقیانوس هند و دریای عمان است که برنامه ریزی درباره آن جریان دارد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما