تأثیر معنوی فعالیت‌های فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه باید در جامعه احساس شود

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به ظرفیت‌های مختلف فرهنگی این سازمان گفت: اثر معنوی فعالیت‌های فرهنگی سازمان باید در جامعه احساس شود.
پنجشنبه، 10 مرداد 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تأثیر معنوی فعالیت‌های فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه باید در جامعه احساس شود
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه از خراسان رضوی حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل عصر روز یکشنبه ششم مرداد در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی ویژه معاونین فرهنگی ادارات کل اوقاف سراسر کشور که در محل مجتمع فرهنگی آموزشی امامت مشهد برگزار شد، گفت:باید از امام رضا(ع) درخواست کمک برای اجرای درست مسؤولیت‌هایی که به عهده داریم، کنیم.
 
وی ادامه داد: در سازمان اوقاف ما موضوعات بسیاری از دانشگاه تا قبر، بازار، کشاورزی، بیمارستان، ایتام و اطعام را داریم، با اقشار بسیاری در ارتباط هستیم و ظرفیت بسیار بی‌نظیری داریم که شاید در هیچ دستگاه و نهاد و وزارت‌خانه‌ای این همه ظرفیت وجود ندارد.
 
 عادل همچنین تصریح کرد: ابر و باید و مه و خورشید و فلک اوقاف از بخش‌های حقوق و ثبتی اجاره‌ای در کار هستند تا ما اجرای نیت کنیم، یعنی شاید به‌نوعی بتوان گفت، تجلی برون‌سازمانی اداره اوقاف دست مدیران اوقاف است، چراکه مسؤولیت سنگینی به عهده ما است که برخی جاها نیاز به بازنگری دارد باید ببینیم کار ما چه جایی را رشد می‌دهد اگر وجود دارد که هیچ، اگر نیست باید آن را تصحیح کنیم.
 
وی تأکید کرد: اکنون فعالیت‌های ما در کجای تشکیلات فرهنگی کشور است؟، آیا توانسته مرهمی بر زخم مردم باشد؟، نقش این فعالیت‌ها در تشویق به کار خیر چقدر اثربخش بوده؟، در جهت رشد جامعه است یا خیر و اگر نیست باید آن را به‌درستی اصلاح کنیم.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه یادآور شد: کار ما باید خروجی داشته باشد، برای فعالیت‌های فرهنگی از محل موقوفات بسیار خرج شده حال باید اثر معنوی در جامعه داشته باشد و این موقوفات در مدار صحیح خود قرار بگیرد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.