معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۷۰۰ وقف جدید داشته‌ایم

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در همایش ملی یاوران وقف از تجلیل از ۵۰ نفر از واقفین و فعالان حوزه وقف خبر داد و گفت: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۷۰۰ وقف جدید داشته‌ایم..
پنجشنبه، 16 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۷۰۰ وقف جدید داشته‌ایم
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، همایش ملی «یاوران وقف» با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، واقفان، متولیان و فعالان وقف دوشنبه ۱۳ آبان در موزه ملی ایران برگزار شد. 
 
حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف در ابتدای این همایش با بیان این مطلب که وقف این ظرفیت را دارد که برای رشد کشورمان از آن بهره ببریم، عنوان کرد: در نمایشگاه دستاوردهای وقف بخشی از برنامه‌هایی که در جهت تولید ملی است به نمایش گذاشته شده است.
 
وی ادامه داد: تمام کسانی که در عرصه وقف فعال هستند با خدا معامله می‌کنند و نیازمند تشکر نیستند اما ما بر حسب وظیفه‌ای که داریم این جلسه را برپا کردیم. 
 
عادل همچنین تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۷۰۰ وقف جدید داشته‌ایم و امروز از ۵۰ نفر از واقفین شاخص و فعالان حوزه وقف تجلیل می‌کنیم.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.