فرار مدیر بزرگترین شبکه سایت‌های مستهجن به کانادا / سخنگوی قوه‌قضائیه: سعید ملک‌پور از مبادی غیر رسمی از کشور خارج شده است

مریم ملک‌پور خواهر سعید ملک‌پور مدیر بزرگترین شبکه سایت‌های مستهجن و پورنوگرافی که در سال ۹۲ به حبس ابد محکوم شده بود با انتشار ویدئویی در صفحه توییترش از فرار خود و برادرش از ایران و سفر به ونکوور کانادا خبر داد. این ادعا در حالی مطرح شد که هنوز هیچ مرجع رسمی، درباره فرار یا خروج قانونی سعید ملک‌پور از کشور موضع‌گیری نکرده است.
يکشنبه، 13 مرداد 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
فرار مدیر بزرگترین شبکه سایت‌های مستهجن به کانادا / سخنگوی قوه‌قضائیه: سعید ملک‌پور از مبادی غیر رسمی از کشور خارج شده است
سخنگوی قوه‌قضائیه گفت که سعید ملک‌پور زندانی محکوم به حبس ابد که به مرخصی آمده بود، از مبادی غیررسمی از کشور خارج شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، غلامحسین اسماعیلی درباره خبر فرار سعید ملک‌پور گرداننده سایت‌های مستهجن که به حبس ابد محکوم شده بود، اظهار کرد: فرد مورد اشاره بیش از 11 سال از محکومیت خود را سپری کرده بود و برابر ضوابط و مقررات مشارالیه 22 تیر 98 برابر با مقررات مربوطه و اخذ وثیقه به مرخصی سه روزه رفت که در پایان مهلت مرخصی به زندان مراجعه نکرد.

وی اضافه کرد: به مراجع امنیتی و اطلاعاتی اعلام کرده بودیم به فرد مورد اشاره مرخصی اعطا می‌شود و مراقبت‌های لازم را داشته باشند. محکوم مورد اشاره ممنوع الخروج بوده و از مبادی غیر رسمی از مرز خارج شده است.

سخنگوی قوه‌قضائیه افزود: این فرد ابتدا محکوم به اعدام شده بود ولی حکم اعدام وی تبدیل به مجازات حبس ابد شد.

محمود علیزاده‌ طباطبایی وکیل ملک‌پور در این خصوص نیز اظهار کرده بود: در روزهای گذشته از زندان با بنده تماس گرفتند و اعلام کردند که با مرخصی سعید ملک‌پور موافقت شده و او با تودیع وثیقه از زندان خارج شده است.

گفتنی است؛ سعید ملک‌پور در سال ۸۷ پس از ورود به ایران به جرم راه‌اندازی و مدیریت سایت‌های مستهجن دستگیر شد؛ او پس از محاکمه در دادگاه انقلاب، به اعدام محکوم شد که دیوان عالی کشور این حکم را تأیید کرد. اما چندی بعد حکم اعدام وی متوقف و به حبس ابد تبدیل شد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.