حجت الاسلام غلامرضا عادل:

خیر بزرگ در دنیا ولایت اهل بیت است | رهبری با صلابت در برابر همه دشمنان ایستاده اند

معاون فرهنگی سازمان اوقاف تاکید کرد: اگر کسی بنده خدا شد خداوند زمین و زمان را با او هماهنگ می کند امام(ره)که فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی کند برای اینکه پشتش به خدا بود همانگونه که امروز مقام معظم رهبری با این صلابت و استواری در برابر همه دشمنان ایستاده اند.
چهارشنبه، 23 مرداد 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
خیر بزرگ در دنیا ولایت اهل بیت است | رهبری با صلابت در برابر همه دشمنان ایستاده اند
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف وامورخیریه از کرمان، حجت الاسلام «غلامرضا عادل»، در مراسم بزرگداشت امامزادگان فرزندان موسی بن جعفرعلیهماالسلام در جوپار در سخنانی با اشاره به آغاز دهه امامت و ولایت با استفاده از احادیثی از رسول اکرم صلی الله علیه و آله تصریح کرد: سرلوحه نامه اعمال انسان های مؤمن در قیامت ولایت و محبت امام علی علیه السلام است.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور عید قربان را عید بندگی، بازگشت به خویشتن، دل بریدن از غیرخد و عید خداشناسی توصیف و بیان کرد: آیا اگر بگوئیم همه کاره عالم خدا است، باید تعجب کرد؟
وی مفهوم عباراتی چون لااله الاالله، لاحول ولاقوه الابالله، ایاک نعبد و ایاک نستعین را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه اینها یعنی هیچ قدرت و اراده ای جزء خدا نیست؛ افزود: آیا وقتی از توحید به عنوان اولین اصل از اصول دین یاد می کنیم نباید نسبت به آن التزام عملی داشته باشیم؟

حجت الاسلام عادل با اشاره به آیه اکمال دین تصریح کرد: بالاترین نعمت و تمام نعمت ولایت حضرت علی علیه السلام است و ایمان واقعی آن است همراه توحید، ولایت باشد.
وی افزود: به فرموده امام علی علیه السلام منظور از خبر بزرگ در سوره نبأ، ولایت اهل بیت است که مردم در آن به اختلاف رسیدند همانگونه که رسول اکرم فرمود امت من ۷۳ فرقه می شود که تنها یک فرقه آن اهل نجات است و آن فرقه ای است که به اهل بیت علیه السلام متوسل می شود.

اگر کسی بنده خدا شد خداوند زمین و زمان را با او هماهنگ می کند
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد:
اگر کسی بنده خدا شد خداوند زمین و زمان را با او هماهنگ می کند؛ امام(ره)که فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی کند برای اینکه پشتش به خدا بود همانگونه که امروز مقام معظم رهبری با این صلابت و استواری در برابر همه دشمنان ایستادند.
وی افزود: در عید قربان باید درس استکبارستیزی را از حضرت ابراهیم علیه السلام بگیریم و این عید، عید استکبارستیزی و ظلم ستیزی است.

 

مرتبط

عناوین روزشمار دهه امامت و ولایت 98 اعلام شد

قرارگاه فرهنگی سازمان اوقاف در سامرا ایجاد می‌شود

امامزاده‌ها ذخایر معنوی‌ و تلطیف کننده زندگی اند | تأسیس مراکز افق در امامزادگان در دهه کرامت



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.