رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: جلسات عمومی پرونده «استیضاح ترامپ»، ماه نوامبر شروع می شود

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با بلومبرگ گفت: انتظار دارد تا جلسات عمومی در پرونده تحقیقات استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ماه نوامبر آغاز شود.
شنبه، 11 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: جلسات عمومی پرونده «استیضاح ترامپ»، ماه نوامبر شروع می شود
به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با بلومبرگ گفت انتظار دارد جلسات عمومی در پرونده تحقیقات استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از ماه نوامبر آغاز شود.

مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه (دیروز) قطعنامه آغاز روند استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را تصویب کرد.

مجلس نمایندگان با اکثریت ۲۳۲ رأی موافق در برابر ۱۹۶ رأی مخالف این قطعنامه را تصویب کرد.

به نوشته بی بی سی، این رأی گیری، نخستین اقدام رسمی برای حمایت از روند استیضاح، در مجلس نمایندگانی است که دموکرات ها کنترل آن را در دست دارند.
همچنین پایگاه اینترنتی روزنامه گاردین نوشت: تنها برای سومین بار در تاریخ مدرن ریاست جمهوری آمریکا، مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه (امروز) به رسمی شدن روند استیضاح رئیس جمهور آمریکا رأی داد.

به نوشته گاردین، مجلس نمایندگان با اکثریت ۲۳۲ رأی موافق در برابر ۱۹۶رأی مخالف، این مجلس روندی را تصویب کرد که به نظر می رسد به استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا منجر شود.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان نیز ریاست جلسه ای که در آن روند استیضاح ترامپ به تصویب رسید، بر عهده داشت.

آدام شیف، رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در سخنانی پیش از رأی گیری گفت: این مصوبه، مسیر را برای فاز بعدی تحقیقات ما که طبق آن مردم آمریکا فرصت خواهند داشت تا اطلاعاتی را از شاهدان دست اول بشنوند، فراهم می کند.

از سوی دیگر، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با محکوم کردن قطعنامه تصویب شده از سوی مجلس نمایندگان، ان را بزرگترین کمپین به راه افتاده علیه خود در تاریخ آمریکا نامید.

وی همچنین در توئیت دیگری نوشت: فریب استیضاح، در حال ضربه زدن به بازار سهام ماست. دموکرات ها به آن توجهی ندارند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.