کار ناظمی درست نبود

سیدی در گفتگو با راسخون: بیرانوند بهترین دروازه بان آسیاست/خوشحالم که او به حقش رسید

مربی گلرهای پرسپولیس با بیان اینکه علیرضا بیرانوند به عنوان بهترین دروازه بان آسیا به مراسم AFC دعوت شده بود، گفت: از نزدیک زحمات و سختی هایی که علیرضا کشید تا به اینجا برسد را شاهد بودم و از این بابت خوشحالم که به حقش رسید.
سه‌شنبه، 12 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
سیدی در گفتگو با راسخون: بیرانوند بهترین دروازه بان آسیاست/خوشحالم که او به حقش رسید
محسن سیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به انتخاب علیرضا بیرانوند به عنوان 3 نامزد برتر دریافت بهترین بازیکن سال آسیا اظهار داشت: حضور بیرانوند در این مراسم اتفاق بسیار مهمی برای جامعه ی فوتبال ایران به خصوص پست دروازه بانی بود. این نشان می دهد که در این قسمت چه مربیان و چه گلرهای ایران پیشرفت داشته اند. حضور علیرضا بیانگر شایستگی فنی و پشتکار اوست. مدارک عملکرد فنی و شایستگی و پشتکار این دروازه بان نیز چه در تیم ملی، چه پرسپولیس و چه باشگاه نفت تهران موجود است. شاهد تلاش و کوشش او در نفت بودم که چقدر زحمت می کشد. علیرضا خیلی سختی و زحمت کشید تا به اینجا برسد. خوشحالم که به حقش رسید و حداقل جزو 3کاندیدا انتخاب شد.
 
وی در خصوص توئیت مازیار ناظمی که خبر از انتخاب نشدن بیرانوند قبل از انجام مراسم شده بود، افزود: ما مقوله ای داریم به عنوان رازداری. اگر ما مربیان، بازیکنان، ژورنالیست ها، مدیران و همه و همه حرفی می شنویم، نباید سریع انتقال دهیم. حرف زده شده را دیگر نمی شود جمع کرد. اما حرف نزده را همیشه می شود گفت. این مسائل باعث تنش و حاشیه در جامعه می شود. به عنوان یک مدیری که در وزارت ورزش سمت دارد، کارش درست نبود. تصور کنید علیرضا این همه مسافت را طی کرده و خودش را به مراسم رسانده و تمام رسانه ها به آن پرداختند. اگر مثل بازیکن قطری(اکرم عفیف) نمی رفت، خوب بود؟ ما باید از این اتفاق برای رشد فوتبال خودمان استفاده کنیم نه اینکه مدام خبر منفی بدهیم.
 
مربی گلرهای پرسپولیس تصریح کرد: ورود و انتخاب یک دروازه بان به عنوان 3 کاندید برتر کسب بهترین بازیکن سال آسیا خودش یک افتخار است. نشان می دهد که علیرضا حتما به عنوان بهترین گلر این قاره به این مراسم دعوت شده است. دروازه بانی یک پست ویژه و خاص است و هرکسی نمی تواند به این مهم برسد. بیرانوند در این چندساله عملکرد فوق العاده ای چه در تیم ملی و چه پرسپولیس داشته است. اصلا این حرف ها تعارف نیست و رزومه و مدارکش هم موجود است. رفتن در این مراسم خودش یک مزیت محسوب می شود و برای بیرانوند هم می تواند روحیه بخش باشد. او هدف های شخصی هم دارد و می تواند به آن هدف هایی که برای خود ترسیم کرده نزدیک شود.
 سیدی در گفتگو با راسخون: بیرانوند بهترین دروازه بان آسیاست/خوشحالم که او به حقش رسید
محسن سیدی گفت: قطعا بیرانوند به عنوان بهترین دروازه بان آسیا در این مراسم شرکت کرد. اگر غیر از این بود که دعوت نمی شد. وقتی در اتاق فکر AFC به این اجماع رسیدند که بیرانوند جزو 3 نفر برتر فوتبال آسیاست، یعنی حتما شایستگی آن را داشته است. امیدوارم این انگیزه ای باشد برای تمام دروازه بان ها و مربیان گلری در ایران که بدانند کار آنها هم دیده می شود. خوشحالم برای بیرانوند و جامعه ی دروازه بانی ایران.
 
وی ادامه داد: وقتی بیرانوند در نفت شاگردم بود، می دیدم که چقدر تلاش می کند و زحمت می کشد. همه ی ارکان باشگاه می دانستند که روزی این اتفاق می افتد و او ستاره می شود. به مربیان تیم ملی هم به تمرین نفت می آمدند، گفتم که بیرانوند را ببینند. معتقدم در جام ملت های استرالیا هم علیرضا باید بازی می کرد اما کی روش این نظر را نداشت. این ها حاصل زحمات بیرانوند است. الان حرف زدن راحت است. کسی که خوب تمرین نکند، خوب فکر نکند و خوب زحمت نکشد، این اتفاقات برای او نمی افتد. ما با انسان طرفیم و گاهی بدن آدم افت می کند. از لحاظ روانی هم باید بازیکن در سطح بالایی خود را نگه دارد که به این درجه برسد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.