نباید به بیرانوند بتازیم

محمد در گفتگو با راسخون:سپاهانی ها نمی خواستند با پرسپولیس بازی کنند/نقطه قوت قرمزها پاشنه آشیل تیم شده است

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه سپاهانی ها نمی خواستند بدون تماشاگر با قرمزها بازی کنند، گفت: شنیده ام این دیدار 3 بر صفر خواهد شد.
دوشنبه، 5 اسفند 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
محمد در گفتگو با راسخون:سپاهانی ها نمی خواستند با پرسپولیس بازی کنند/نقطه قوت قرمزها پاشنه آشیل تیم شده است
علیرضا محمد در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به لغو بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: همه می دانستند که این بازی مثل بازی های استقلال و شهرخودرو باید بدون تماشاگر برگزار شود. نمی دانم چرا سپاهانی ها بهانه جویی کردند و دیر به ورزشگاه آمدند. آنها طوری ابتدا گفته بودند که باید بازی به تعویق بیافتد. بعد دلیل حاضرنشدن خود را هجوم طرفداران خود به هتل و ترافیک عنوان کردند. خلاصه به هربهانه ای بود این قدر تاخیر انداختند تا بازی برگزار نشود.
 
وی افزود: آنچه مشخص بود اینکه سپاهانی ها علاقه ای به بازی با پرسپولیس بدون حضور تماشاگردان نداشتند و این کوتاهی از طرف آنها بوده است. حریف می دانست که شاید بدون تماشاگران از پرسپولیس ببازد اما تاخیر آنها باعث لغو بازی شد و آن طور که من شنیده ام با توجه به تقصیر میزبان، بازی 3 بر صفر به سود پرسپولیس خواهد شد که به حق هم است. بالاخره میهمان طبق برنامه در زمین حاضر بوده و هم تصاویر و هم عکس ها گویای این مسئله است.
 
پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه این تیم در آسیا به بحران مقطعی دچار شده، تصریح کرد: هم بازی با الدوحیل و هم در بازی با الشارجه تیم ما روی عدم تمرکز گل دریافت کرد. این تیم باید در بخش دفاع تیمی تمرکز خود را بالا ببرد. فشار روی خط دفاعی زیاد است. نمی دانم چرا ساختار دفاع تیمی پرسپولیس که در چند سال اخیر نقطه قوت بود، این قدر ضعیف شده است. در این 2 بازی متاسفانه 4 گل دریافت کردیم. تیم ما در دفاع تیمی شگرد داشت اما در این مدت چیزی ندیدم. خط دفاع پرسپولیس به تنهایی سوپرمن نیستند که بخواهند گل نخورند. دفاع تیمی ما آن طور که باید سخت گیر نیست.
 
علیرضا محمد با اشاره به عملکرد ضعیف بیرانوند در بازی های اخیر گفت: بخواهیم فقط و فقط گلر را مقصر گل های خورده جلوه دهیم، کار درستی نیست. این گل ها را بهترین گلرهای دنیا می خورند. این که بخواهیم به علیرضا بتازیم، درست نیست. بیرانوند همان کسی است که با درخشش بی نظیر خود در بازی با الدوحیل و السد، پرسپولیس را به فینال آسیا برد. این ها باید یادمان بیاید. به هرحال هر بازیکنی روز خوب و بد دارد و در شرایط نامساعد است که باید به بازیکنان کمک کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: شرایط پرسپولیس در آسیا کمی بحرانی شده و این وضعیت مقطعی است. هرچند می توانستیم به راحتی الشارجه را ببریم اما در دو صحنه غفلت باعث شد تیم گل بخورد. مطمئن باشید این شرایط تغییر خواهد کرد. اگر بتوانیم میزبانی دور برگشت را بگیریم، ورزشگاه آزادی برای آنها جهنم خواهد شد. هر دو تیم در خط دفاعی ضعف فراوان دارند و پرسپولیس به راحتی با تماشاگرانش آنها را شکست خواهد داد.
 
مربی تیم های پایه پرسپولیس ادامه داد: در لیگ هم این تیم با شرایط خوب و فاصله ی امتیازی ای که دارد، اگر اوضاع دفاع تیمی خودش را بهتر کند، به راحتی قهرمانی چهارم را می گیرد. حیاتی ترین بازی پرسپولیس در شروع نیم فصل دوم بوده و از اکثر تیم های مدعی امتیاز گرفته است. بازی با سپاهان هم که به آن صورت لغو شد. بچه ها نباید به این مسئله فکر کنند و دنبال بازی های آینده باشند.
 
علیرضا محمد با اشاره به غیبت استوکس و عدم حضور این بازیکن در تمرینات گفت: استوکس بازیکن باکیفیتی است اما حاشیه دارد. به هرحال کوچکترین حرکات در تیمی مثل پرسپولیس حاشیه به همراه دارد. امیدوارم هرچه زودتر این مسئله ختم به خیر شود و تیم از این مسئله آسیب نبیند. آنچه در این مقطع حساس و فشردگی بازی ها مهم است، تمرکز روی بازی های پیش روست و عوامل تیم باید هرچه زودتر این حواشی را مدیریت کنند. کلاس بازی استوکس بالاست و امیدوارم با حل مشکلش در ادامه به تیم اضافه شود.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.