معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش: جایزه البرز فرهنگ ساز و فرا جایزه است

علیرضا کمره ای معاونت متوسطه وزارت آموزش و پرورش در همایش دانش‌‌آموزی پنجاه‌ و هفتمین جایزه البرز عنوان کرد: در حوزه آموزش و پرورش این جایزه داری اهمیت فراوان است چون دارای ویژگی هایی است و این جایزه فرهنگ ساز است
شنبه، 30 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: محمد رضا فرزین
موارد بیشتر برای شما
معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش: جایزه البرز فرهنگ ساز و فرا جایزه است
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی البرز، علیرضا کمره ای معاونت متوسطه وزارت آموزش و پرورش طی سخنانی ضمن تبریک به دانش آموزان و برندگان جایزه البرز گفت: در حوزه آموزش و پرورش این جایزه داری اهمیت فراوان است چون دارای ویژگی هایی است و این جایزه فرهنگ ساز است از این جهت که سنت وقف را به کسانی منتقل می کند که ممکن است در آینده خودشان واقف در حوزه های مختلف باشند.

وی اظهار کرد: معتقدیم که سرمایه گذاری در حوزه آموزش و پرورش برای دانش آموزان، سنت و فرهنگ وقف را بیشتر ترویج می کند. در آموزش و پرورش وقف و خیریه کم نبوده شاید قریب به ۳۰ درصد فضاهای کالبدی آموزش و پرورش توسط خیرین تأسیس شده و اگر نبود همت خیرین در ساخت و ساز، فضای کالبدی آموزش و پرورش، حال و روز دیگری داشت، اما کم هستند کسانی که جنبه های علمی و حوزه های تبلیغی و ترویجی و ایجاد انگیزه برای یادگیری را تقویت کنند.

کمره ای عنوان کرد: ویژگی جایزه پنجاه و هفتم این است که برگزیدگان از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفتند به همین دلیل فقط رتبه علمی مورد توجه نبوده، اما امروز در آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی مورد توجه است به همین دلیل شاهد بودیم که در شاخص های ارزیابی در جشنواره البرز توجه به تمام ساحت ها مد نظر بوده است. در واقع جایزه بنیاد البرز یک فراجایزه است که امید است در سال های آینده شامل افراد بیشتری شود.

در ادامه این مراسم که با حضور شخصیت‌هایی همچون حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، دکتر سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، علیرضا کمره ای معاونت متوسطه وزارت آموزش و پرورش، عبدالله جاسبی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و حجت‌الاسلام والمسلمین دعایی، مدیر مسئول روزنامه اطلاعات همراه بود، از ۵۷ دانش آموز با استعداد و برتر کشور تجلیل به عمل آمد و جایزه بنیاد ملی البرز (نوبل ایرانی) به آن‌ها اعطا شد


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.