رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه: بقاع متبرکه باید پاتوق قاریان مطرح کشور شود

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌های این سازمان با تأکید بر اینکه بقاع متبرکه باید پاتوق قاریان مطرح کشور شود، گفت: مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، باید در استان‌های دیگر کشور نیز برگزار شود.
سه‌شنبه، 1 بهمن 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه: بقاع متبرکه باید پاتوق قاریان مطرح کشور شود
به گزارش راسخون، نشست رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها  با حضور مهدی قره‌شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی این سازمان از ۲۸ دی به مدت دو روز برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی خاموشی در روز دوم این نشست بابیان اینکه فعالیت قرآنی در بقاع متبرکه برای بنده اصل الف است تصریح کرد: باید بقاع متبرکه را مرکز نخبه پروری قرآنی، مرکز حفظ قرآن کریم، مرکز رقابت‌های قرآنی، مرکز تفسیر و مفاهیم قرآنی و ... قرار دهیم.
 
وی تصریح کرد: بقاع متبرکه باید پاتوق قاریان درجه‌یک کشور شود و مجالس بزرگ استماع قرآن کریم در آن‌ها شکل بگیرد. 
 
خاموشی گوشزد کرد: مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، باید در استان‌های دیگر نیز اجرا شود و توصیه می‌کنم برای آینده در خوزستان و سیستان و بلوچستان برگزار کنیم. بعضی از اتفاقات و رویدادها را باید در جغرافیاهای متفاوت نیز برگزار کرد.
 
گفتنی است، در این نشست دوروزه که در ساختمان مهر سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، هر یک از رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها ضمن ارائه گزارش فعالیت های خود پیشنهاداتی را درزمینه ارتقاء فعالیت های قرآنی ارائه دادند. 


منبع: روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما