ورود سامانه جدید بارشی جدید تا پایان هفته

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از بعد از ظهر جمعه ۱۱ بهمن خبر داد.
سه‌شنبه، 8 بهمن 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ورود سامانه جدید بارشی جدید تا پایان هفته
به گزارش راسخون، صادق ضیاییان درباره آخرین وضعیت پیش بینی هواشناسی گفت: طی امروز (۸ بهمن) جوی آرام در کشور حاکم است و در شهرهای تهران، کرج، قزوین، اراک و اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود. در این روز در شرق کرمان، سیستان و بلوچستان، شرق یزد و خراسان جنوبی در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا (۹ بهمن) با عبور موج تراز میانی از کشور در ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. حاکمیت این وضعیت طی روز پنج شنبه (۱۰ بهمن) در شمال شرق انتظار می‌رود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از بعدازظهر روز جمعه (۱۱ بهمن) با ورود سامانه بارشی از شمال غرب به کشور برای این مناطق بارش باران و برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، گفت: همچنین طی روز شنبه (۱۲ بهمن) گستره بارش علاوه بر شمال غرب مناطقی از غرب، جنوب غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز غربی و مرکزی، زاگرس مرکزی و سواحل غربی و مرکزی خزر را در بر می‌گیرد.

به گفته وی از امروز تا پایان هفته با جنوبی شدن جریانات در سواحل دریای خزر افزایش نسبی دما و وزش باد به نسبت شدید در سواحل دریای خزر و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۹ بهمن) کمی ابری همراه با غبار محلی و در بعدازظهر افزایش ابر و طی شب وزش باد با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و طی روز پنج شنبه (۱۰ بهمن) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.


منبع: خبرگزاری مهر


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.