پخش سریال «کتونی زرنگی» متوقف شد/ ملاقلی‌پور عذرخواهی کرد

قائم مقام شبکه‌سه از توقف پخش سریال «کتونی‌زرنگی» خبر داد. کارگردان این مجمعه نیز در پی حواشی به وجود آمده بر سر توقف پخش سریال «کتونی زرنگی»، عذرخواهی کرد.
شنبه، 12 بهمن 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
پخش سریال «کتونی زرنگی» متوقف شد/ ملاقلی‌پور عذرخواهی کرد
به گزارش راسخون، محسن یزدی قائم مقائم شبکه سه سیما گفت: مجموعه «کتونی زرنگی» با تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه از تهیه‌کنندگان متعهد و علی ملاقلی‌پور که سابقه مناسبی در تولید آثار شریف مثل «قندون جهیزیه» و مستند «راه طی شده» داشت آغاز شد.

وی بیان کرد: متأسفانه در ادامه تولید این سریال به دلیل خطای فاحش کارگردان، شبکه تصمیم به توقف پخش این سریال گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سریال «کتونی زرنگی» از دیشب قرار بود روی آنتن شبکه سه برود که به‌دلیل انتشار برخی اظهارات کارگردان در فضای مجازی، از پخش آن جلوگیری شد.


کارگردان «کتونی زرنگی» عذرخواهی کرد

در پی حواشی به وجود آمده بر سر توقف پخش سریال «کتونی زرنگی»، کارگردان این مجموعه عذرخواهی کرد.

در بخشی از متن عذرخواهی ملاقلی پور آمده است: از دیشب جوری وانمود شده که گویی بنده با انقلاب اسلامی تضاد دارم! سابقه مستند سازی بنده نشان می‌دهد که مدافع جریان انقلاب اسلامی و امام خمینی هستم.

جدل‌های درون انقلاب اسلامی نباید باعث شود دچار دوگانگی شویم. می‌دانم برخی کامنت‌ها و مطالب بنده تند بوده و باعث ناراحتی طرفداران رهبری شده است که قصد کدورت نداشتم و از این بابت عذر خواهی می‌کنم. اگر در خانه بحثی شد و صدایم بیرون رفت، دلیل بر این نیست که من بیرون خانه ایستاده‌ام.


منبع:
1. روابط عمومی شبکه‌ سه
2. باشگاه خبرنگاران جوان


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.