واعظی: رئیس جمهوری نامه ارسالی از سوی وزیر بهداشت را به وزارت اطلاعات ارجاع داد

رئیس جمهوری نامه ارسالی از سوی وزیر بهداشت در مورد تخلفات صورت گرفته در مورد اقلام بهداشتی از جمله ماسک و لباس مخصوص برای محافظت در مقابل کرونا را برای پیگیری به وزارت اطلاعات ارجاع کرد.
دوشنبه، 12 اسفند 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
واعظی: رئیس جمهوری نامه ارسالی از سوی وزیر بهداشت را به وزارت اطلاعات ارجاع داد
به گزارش راسخون، رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: رئیس جمهوری نامه ارسالی از سوی وزیر بهداشت در مورد تخلفات صورت گرفته در مورد اقلام بهداشتی از جمله ماسک و لباس مخصوص برای محافظت در مقابل کرونا را برای پیگیری به وزارت اطلاعات ارجاع کرده و دستور مؤکد دادند که این موضوع در اسرع وقت، پیگیری و متخلفان به دستگاه قضایی و افکار عمومی معرفی شوند.

دکتر محمود واعظی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا، در خصوص نامه وزیر بهداشت به دکتر روحانی در مورد اقدام برخی سودجویان در احتکار ماسک در انبارها با توجه به نیاز ضروری مردم، تأکید کرد: در جلسه امروز دولت موضوع این نامه و موارد مطرح شده از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین رفع کمبود این کالا در بازار و مقابله با سودجویان و متخلفان با هماهنگی قوه قضائیه، سازمان تعزیزات حکومتی ، وزارت اطلاعات، وزارت صنعت ، معدن و تجارت و سایر دستگاه های ذیربط مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر واعظی افزود: رئیس جمهوری در جلسه امروزهیأت دولت تأکید کرد که همه دستگاهها موظف به همکاری با ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند.

رئیس دفتر رئیس جمهوری تأکید کرد: دکتر روحانی در ارجاع نامه وزیر بهداشت و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا، به وزیر اطلاعات دستور دادند که موارد مطرح شده در این نامه بسرعت رسیدگی و در کوتاه ترین زمان ممکن گزارش بررسی ها ارائه شود.

دکتر واعظی با تأکید بر ضرورت همکاری همه دستگاه ها با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا، تأکید کرد: دولت تا زمان رفع این بحران با تمام توان در کنار مردم و وزیر بهداشت و درمان خواهد بود و از هرگونه مساعدت و همکاری در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به رییس جمهوری ضمن درخواست همکاری همه دستگاهها با این وزارت‌خانه در مقابله با ویروس کرونا در کشور، از برخی اقدامات ناپسند و سوداگرانه برخی افراد متخلف و سودجو در احتکار ماسک مورد نیاز مردم در انبارها گلایه کرده و خواستار برخورد قاطع و سریع با اینگونه اقدامات شد.


منبع: ایرنا


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.