کاهش 64 درصدی ترددها در 18 روز گذشته/ ​​​​​​​حدود 15 هزار خودرو هنوز به استانهای خود بازنگشته اند

جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به کاهش 64 درصدی ترددها در سطح جاده‌های کشور در 18 رو زگذشته گفت: از روز هشتم اسفند تا پایان روز 13 فروردین 9500 راننده بی توجه به طرح فاصله اجتماعی اعمال قانون شده اند. رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا نیز گفت: براساس اطلاعات به دست آمده هنوز حدود 15 هزار خودرو به استانهای مبدأ خود بازنگشته اند.
پنجشنبه، 14 فروردين 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
کاهش 64 درصدی ترددها در 18 روز گذشته/ ​​​​​​​حدود 15 هزار خودرو هنوز به استانهای خود بازنگشته اند
به گزارش راسخون، سرهنگ شرافتی جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا که در محل عوارضی تهران-قم حاضر شده است گفت: ابتدا آماری از روزهای گذشته اعلام می‌کنم.

وی ادامه داد: روز گذشته 81 درصد کاهش تردد داشتیم یعنی بالاترین رقم کاهش ترددها که از این میزان ده درصد مربوط به ناوگان باری کشور است و 9 درصد تردد خودروهای شخصی بوده است.

جانشین پلیس راه راهور ناجا گفت: از 25 اسفند سال 98 تا پایان روز 13 فروردین امسال به میزان 64 درصد کاهش ترددها را شاهد بوده ایم.

وی تصریح کرد: برابر اطلاعات به دست آمده در استانهای گیلان، مازندران، خراسان رضوی، اصفهان و قم بیشترین کاهش ترددها را شاهد بوده ایم.

سرهنگ شرافتی افزود: از روز هشتم فروردین ماه طرح کاهش ترددها ابلاغ و اجرا شده است و در این مدت 9500 راننده بی توجه را اعمال قانون کردیم.

جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: هموطنانا مستحضر باشند که اگر رانندگان به جریمه 500 هزار تومانی بی توجه باشند همکاران بنده مجبور خواهند شد تا خودرو را توقیف کرده و خودرو در توقیف یک ماهه پلیس خواهد ماند.
 

سرهنگ رحمانی: حدود 15 هزار خودرو هنوز به استانهای خود بازنگشته اند

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس، تا 3 روز قبل و براساس اطلاعات موجود در سامانه های ترافیکی مشخص بود که بین 20 تا 30 هزار خودرو هنوز به سکونت گاه‌های خود بازنشگته اند.

وی افزود: در دو روز قبل از روز سیزدهم فروردین و مقدار کمی هم در روز سیزدهم فروردین شاهد روند بازگشت خودروها به شهرهای مبدأ بودیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: پیش بینی می کنیم ظرف امروز و فردا و با توجه به پایان تعطیلات نوروزی سایر خودروها نیز به موطن خود بازگردند.
سرهنگ نادر رحمانی درباره اینکه چه پیش بینی از تعداد خودروها دارید گفت: به نظر می رسد که هنوز نیمی از خودروها از مقاصد سفر خود به سکونت‌گاه هایشان بازنگشته اند.

وی در پاسخ به این سوال که کدام استان بیشترین خروجی را برا یسفرهای نوروزی داشته است گفت: استان تهران در بیشتر موارد و ایام سال بیشترین خروجی را داشته و دارد.


منبع: فارس


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.