سارا شیربیگی در گفتگو با راسخون:

نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتسال بانوان است/به ما گفته اند لیگ برگزار می شود

خانم گل لیگ برتر فوتسال بانوان با بیان اینکه مشکل اصلی ما نبود اسپانسر است، گفت: هنوز بازی های پلی آف لیگ برتر باقی مانده است و به ما گفته اند که برگزار می شود.
سه‌شنبه، 30 ارديبهشت 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتسال بانوان است/به ما گفته اند لیگ برگزار می شود
سارا شیربیگی در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با بیان اینکه مجبوریم تمرینات خود را در منزل و به دور از فضای ورزشی پیگیری کنیم، اظهار داشت: مشکلی که ویروس کرونا برای جامعه ی جهانی ایجاد کرده، همه را در شرایط خاصی قرار داده است. باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کرد تا مبادا کسی دچار مشکل شود. من نیز در خانه مانند همه ی ورزشکاران تمریناتی دارم اما همه می دانند که تمرین انفرادی به پای تمرین گروهی نمی رسد. فقط طوری کار می کنیم که از آمادگی دور نشویم و اضافه وزن نگیریم. به غیر از تمرینات، کتاب هم می خوانم.
 
وی افزود: برای ما فوتبالی ها و فوتسالیست ها سخت است که در خانه تمرین کنیم. به هرحال هر روز عادت داشتیم در فضاهای ورزشی تمرین گروهی و بدنسازی کنیم اما چاره ای نیست. باید ببینیم در نهایت مسئولان چه تصمیمی می گیرند. انشالله که زودتر بازی ها را ادامه دهند. همان طور که می دانید و می بینید همه ی اصناف و مراکز و مکان های عمومی تقریبا باز شده و فقط وضعیت ورزش نامشخص است. اماکن ورزش تنها جایی است که باز نیست. امیدوارم هرچه زودتر به تمرینات برگردیم.
 
مهاجم تیم ملی فوتسال بانوان ایران تصریح کرد: تا الان همه ی توصیه ها و ممانعت ها و در خانه ماندن ها برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا و در راه ریشه کن کردن این ویروس بوده است. اگر قرار باشد با بازشدن اماکن ورزشی و از سرگیری مسابقات، دوباره کرونا اوج بگیرد، فایده ای ندارد. تا الان صبر کردیم و یکی دو هفته ی دیگر هم صبر می کنیم. تا آن موقع فکر کنم شرایط خیلی بهتر شود. البته آن طور که می گویند و شنیدیم این ویروس به طور کامل از بین نمی رود.
 
شیربیگی گفت: باید یاد بگیریم که با این ویروس چطور کنار بیائیم و زندگی کنیم. جامعه ی ما نسبت به یکی دوماه گذشته بیشتر رعایت می کند. از جاهایی آگاهی ما از ویروس و طرز مقابله با آن بیشتر شده است. شاید این مراقبت ها و رعایت کردن توصیه های بهداشتی باعث شده که این ویروس کمتر شود. اگر بیشتر رعایت کنیم و در کنار آن به زندگی خود هم بپردازیم، می شود کم کم ویروس را نابود کنیم.
 
وی با بیان اینکه سال گذشته از لحاظ ورزشی سال موفقی برایش بوده، خاطرنشان کرد: اگر از لحاظ کل جامعه در نظر بگیرید، بعید می دانم کسی اتفاق خوبی را به یاد بیاورد. اصلا برای مردم سال خوبی نبود و من نیز جدا از این نیستم. از لحاظ ورزشی اما در لیگ فوتسال یکی از بهترین سال ها را داشتیم. امسال در تیم مشهد بازی کردم و تیم خوبی هم داریم. واقعا بودن در این تیم را دوست داشتم. در 10 سالی که در لیگ برتر بازی می کنم، امسال یکی از بهترین سال های ورزشی ام بود.
 
بهترین گلزن لیگ برتر فوتسال بانوان که با 48 گل و با اختلاف بیش از 20 گل نسبت به دیگر رقبا صدرنشین جدول خانم گلی است، افزود: دقیقا نمی دانم در جدول گلزنان چقدر با نفر دوم اختلاف دارم اما می دانم که اختلاف زیاد است. حتی در جدول پاس گل هم با اختلاف صدرنشین هستم.
 
شیربیگی در خصوص مهمترین بازی های باقی مانده گفت: مسابقات آسیایی هم که به خاطر شرایط کرونا به تعویق افتاد. مسابقات پلی آف لیگ برتر فوتسال هنوز باقی مانده است و گفته اند که برگزار می کنند. اما زمان برگزاری را نگفته اند و مشخص نیست. پلی آف با اینکه جذابیت لیگ فوتسال را بیشتر کرده است اما بازی ها خیلی طولانی می شود و تعداد آسیب دیدگی ها بالا می رود. مشکلی که در لیگ بانوان داریم، نبود اسپانسر است. هرچه بازی ها طولانی شود، هزینه ها بالا می رود. اگر تعداد تیم ها را کم کنند و پلی آف برگزار شود، بهتر است. یکی دوسال است که کیفیت لیگ برتر فوتسال ما بهتر از گذشته شده است.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.