سلبریتی‌ها ناراحت از قصاص یک قاتل

از چند روز قبل از اجرای حکم قصاص نوید افکاری (فردی که با ضربات چاقو اقدام به قتل عمد نموده بود) برخی از سلبریتی‌های وابسته به مراکز زر و زور و تزویر، اقدام به انتشار پیام‌هایی در حمایت از این قاتل نمودند! این افراد، چندی قبل نیز از سه سارق مسلحِ محکوم به اعدام حمایت کرده بودند!
دوشنبه، 24 شهريور 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: فاطمه سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
سلبریتی‌ها ناراحت از قصاص یک قاتل
به گزارش راسخون، روز گذشته نوید افکاری به جرم قتل کارمند سازمان آب شیراز به دار مجازات آویخته شد و تلاش های رسانه های ضدانقلاب و برخی سلبریتی ها در داخل که سعی در سیاسی جلوه دادن این پرونده داشتند، در ناکامی به پایان رسید.  بعد از اجرای حکم قصاص افکاری، بخش عمده سلبریتی ها دیگر حاضر نشدند به این موضوع واکنش نشان دهند اما عده معدودی از آنها نظیر تهمینه میلانی، ترانه علیدوستی، نگار جواهریان و... بار دیگر با انتشار نام نوید افکاری تلاش کردند در موج سازی بعد از اجرای حکم او نیز شراکت کنند و پرونده خود را سیاه تر کنند.
 
برای بسیاری از مردم جای سؤال است که چرا بعضی از این چهره‌های مشهور، پشتیبان فردی شده بودند که به‌طوری بی‌رحمانه و وحشیانه، خون همنوع خودش را ریخته بود! آیا مسئله این به اصطلاح سلبریتی‌ها حقوق بشر است؟ به راستی چه انگیزه‌ای باعث شده تا افرادی که خود را «هنرمند» می‌نامند، تصاویری افرادی را در صفحات شخصی خودشان به نمایش می‌گذارند و نامشان را هشتگ می‌کنند که بزرگ‌ترین گناه، یعنی قتل یا اقدام به قتل دیگران را مرتکب شده‌اند؟

سلبریتی‌ها ناراحت از قصاص یک قاتل


سلبریتی‌ها ناراحت از قصاص یک قاتل

عده معدودی از سلبریتی‌ها نظیر تهمینه میلانی، ترانه علیدوستی، نگار جواهریان و... بار دیگر با انتشار نام نوید افکاری تلاش کردند در موج سازی بعد از اجرای حکم او نیز شراکت کنند.

سلبریتی‌ها ناراحت از قصاص یک قاتل


ترامپ و مهناز افشار در یک جبهه، علیه امنیت مردم ایران

 
سلبریتی‌ها ناراحت از قصاص یک قاتل

مهناز افشار که حقوق بگیر سعودی ها است و هم اکنون در خارج از کشور به سر می‌برد، از جمله سلبریتی‌هایی بود که در شبکه‌های اجتماعی در حمایت از نوید افکاری پست و توییت منتشر کرد.

روز گذشته پس از طی فرایندهای قضایی پرونده و با اصرار اولیاء دم با عنوان حق الناس و حق شخصی آن‌ها، نوید افکاری قاتلی که در سال 97 یک شهروند بیگناه را در شیراز به قتل رسانده بود، قصاص شد. افکاری درحالی به دار مجازات آویخته شد که طی چند روز گذشته از شبکه‌های فارسی زبان خارجی گرفته تا برخی از نهادها چهره‌های خارجی، دوشادوش منافقین و رئیس جمهور تروریست آمریکا ایستاده و خواستار لغو قصاص مجازات افکاری شده بودند.
 
البته این اولین باری نبود که این افراد و رسانه‌ها که فصل مشترکشان دشمنی با جمهوری اسلامی ایران است، به نا امن کنندگان امنیت اجتماعی برخاستند.
 

سلبریتی‌ها ناراحت از قصاص یک قاتل

این جریان در گذشته نیز با حمایت و پشتیبانی از تروریست‌ها و قاتلینی که دستشان به خون شهروندان ایرانی آلوده بود، نشان داده‌اند که ابایی از حمایت از یک جانی ندارند. رسالت رسانه‌های خارج نشین و انصارشان این است که برای حلال کردن دریافتی هایشان، به هر بهانه‌ای و با هر اتفاقی در ایران، علم دفاع از حقوق بشر برداشته و به تخریب وجهه جمهوری اسلامی بپردازند. پس حرجی بر آنها نیست. اما فقط رسانه‌های مزد بگیر خارج نشین و امثال ترامپ نیستند که گاه و بی‌گاه در مواردی مشابه ماجرای نوید افکاری، به حمایت از یک مجرم می‌پردازند.
 
علاوه بر مزد بگیرانی مثل ایران اینترنشنال، رادیو فردا، بی بی سی و امثال ترامپ و منافقین، برخی از سلبریتی های کشورمان نیز پای ثابت عملیات روانی علیه جمهوری اسلامی ایران بودند.
 
حمایت از نوشین جعفری جاسوس فرهنگی انگلیس در ایران، حمایت از تروریست‌های عضو کومله، حمایت از اغتشاش‌گران آبان 98، همراهی با سفیر انگلیس در تجمعات ساختار شکنانه علیه حاکمیت، از جمله اقداماتی است که این سلبریتی‌ها طی سه سال اخیر و در جهت پیشبرد اهداف ضد انقلاب انجام داده‌اند.
 

سلبریتی‌ها ناراحت از قصاص یک قاتل

اخیراً نیز پس از آنکه خبر حکم قطعی قصاص نوید افکاری منتشر شد، برخی از این سلبریتی‌ها بدون اینکه از اصل ماجرا و اینکه افکاری به چه دلیل در زندان است با خبر باشند، صرفاً به این دلیل که از قافله عقب نمانند، شروع به حمایت از او کردند.
 
مهناز افشار که حقوق بگیر سعودی ها است و هم اکنون در خارج از کشور به سر می‌برد، از جمله سلبریتی‌هایی بود که در شبکه‌های اجتماعی در حمایت از نوید افکاری پست و توییت منتشر کرد.

سلبریتی‌ها ناراحت از قصاص یک قاتل


حمایت حامد بهداد از نوید افکاری

حامد بهداد وقتی داشت یک جایزه بی‌عنوان را روی سن یک مراسم بی‌عنوان‌تر که به بهانه 120 سالگی سینمای ایران برگزار می‌شد دریافت می‌کرد، درباره یکی دو پرونده قضایی اظهارنظر کرد. گفت: «من نمی‌توانم یادی نکنم از کسانی که الان محکوم به اعدام هستند، برادران افکاری. نمی‌توانم یادی نکنم از خانم ستوده». بعد از قاضی و مسؤولان درخواست کرد با عشق و مهربانی با این پرونده‌های قضایی مواجهه کنند.

این عشق و مهربانی که حامد بهداد درباره متهمان به قتل عمد، درباره‌اش صحبت می‌کند، چرا در ماجرای اختلاس پول مردم بدبخت و فرهنگیان بینوا به کار نمی‌آید؟

سلبریتی‌ها ناراحت از قصاص یک قاتل


داروغه ‌زاده همصدا با ضد انقلاب و سلطنت‌طلب‌ها

ابراهیم داروغه زاده» دبیر جشنواره فیلم فجر نیز هم راستا با سلبریتی ها، ضد انقلاب ، سلطنت طلبان و شبکه های اجتماعی معاند، هشتگ «اعدام نکنید» را توییت کرده و با ژست حقوق بشری به دامنه این جریان پیوسته است.

وی که مورد وثوق وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون مطبوعاتی وی قرار دارد به این توییت بسنده نکرده و در ادامه با ژست های شبه روشنفکرانه خود پا را فراتر گذاشته است.داروغه زاده در توییت دیگری خود را در قامت قاضی تجسم کرده و با تخفیف حکم این سه متهم گفته است:«جرمشان آتش زدن بانک است»! این اظهار نظر در حالی است که احتمالا وی به جزئیات پرونده این افراد دسترسی ندارد.

سلبریتی‌ها ناراحت از قصاص یک قاتل


سلبریتی هایی که از قاتلها حمایت می کنند، همگی سابقه همکاری و همراهی با مفسدان اقتصادی دارند

وقتی اسامی ‌حمایت‌کنندگان از قاتل‌ها را بررسی می‌کنیم، به یک نقطه مشترک می‌رسیم؛ اغلب سلبریتی‌هایی که طی ماه‌های اخیر در صفحات مجازی خودشان اقدام به حمایت از جانیان و قاتلان و ‌تروریست‌ها می‌کنند، سابقه همکاری یا همراهی با متهمان و مفسدان اقتصادی را دارند! از بازیگری که به‌خاطر بازی در یک سریال شبکه نمایش خانگی، از اختلاسگر صندوق ذخیره فرهنگیان دستمزد می‌گرفت تا بازیگر دیگری که روزگاری، همسر و مدافع مجرم قضایی بود و خانم کارگردانی که در بزنگاه‌های سیاسی مختلف، در جبهه‌ای قرار گرفته که بسیاری از متهمان اقتصادی و سوپرسرمایه‌داران در همان جبهه قرار داشتند!
 

سلبریتی‌ها ناراحت از قصاص یک قاتل


نکات قابل توجه سناریو ایجاد تشنج با عنوان نوید افکاری

مسئله وقتی روشن‌تر می‌شود که این سلبریتی‌ها و سینماگرهای وابسته به مراکز و گروه‌های فسادخیز، از زمانی پروژه حمایت از مجرمان خونریز را در دستور کار قرار دادند که عزم قوه قضائیه برای برخورد با مفسدان دانه‌درشت جدی‌تر شد و شاهد برخورد هر روزه با سوءاستفاده‌گرهای اقتصادی هستیم که از قضا برخی از این مفسدان اقتصادی، هم‌کاسه‌های سلبریتی‌هایی بوده‌اند که این روزها نام و عکس جنایتکارها و سارقان مسلح را در صفحات مجازی منتشر می‌کنند.
 
 سلبریتی‌ها ناراحت از قصاص یک قاتل
 
بدون ‌تردید، نوید افکاری آخرین قاتلی نیست که این طیف از به اصطلاح هنرمندان از او حمایت می‌کنند و در آینده نیز شاهد هشتگ شدن نام و قرار گرفتن عکس جانیان و ‌تروریست‌های دیگری در صفحه این بازیگران و فیلمسازها خواهیم بود!

آنچه مسلم است مانند همیشه رسانه‌های بیگانه با محتواهای گمراه کننده، مانند اینکه خیرین آمده بودند، رضایت بگیرند به دنبال ایجاد فضای ترحم‌برانگیز برآمدند در حالی که در این مدت، بر حضور افکاری در اغتشاشات تکیه شده بود و با رد پرونده قتل، موضوع رضایت از خانواده مقتول در گزارش‌های آنها جایگاهی نداشت.
 
پرونده قدیس‌سازی متهمان و محکومان با حربه‌هایی چون جوان بودن، ورزشکار بودن، هنرمند بودن، مادر بودن و … از جمله پروژه‌های رسانه‌های معاند برای نشان دادن چهره سیاه از نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ این موضوع در پرونده نوید افکاری برای اولین بار نبود و آخرین بار نیز نخواهد بود اما نکته حائز اهمیت، کسانی هستند که چون مهره‌هایی بی‌جان، در این میدان فتنه‌انگیز و مه‌آلود به بازی گرفته‌ شده‌اند و نمی‌دانند که هر تکان و حرکتی در این باتلاق موجب می‌شود، بیشتر فرو بروند.
سلبریتی‌ها ناراحت از قصاص یک قاتل
 
سلبریتی‌ها ناراحت از قصاص یک قاتل

سلبریتی‌ها ناراحت از قصاص یک قاتل

سلبریتی‌ها ناراحت از قصاص یک قاتل



منبع:
1.بیان ما / نگاهی به مواضع سلبریتی‌ها در ماجرای قصاص نوید افکاری/ وقتی همه سر عقل آمدند جز پنج نفر!
2.آوای خزر / سلبریتی هایی که از قاتلها حمایت می کنند، همگی سابقه همکاری و همراهی با مفسدان اقتصادی دارند
3.رجا نیوز / نگاهی به مواضع سلبریتی‌ها در ماجرای قصاص نوید افکاری/ وقتی همه سر عقل آمدند جز پنج نفر!
4.مشرق / داروغه‌زاده با ضد انقلاب و سلطنت‌طلب‌ها همصدا شد
5.پایگاه خبری598 / سلبریتی‌ها ناراحت از قصاص یک قاتل! +تصاویر
6.توییتر / واکنش کاربران


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.