از سرمربی گری تا استعفای کتبی / چرا فکری مصر بر استعفا است؟

سرمربی تیم نساجی مازندران استعفای کتبی خودش را تقدیم هیات مدیره کرد..
چهارشنبه، 16 مهر 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: فاطمه سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
از سرمربی گری تا استعفای کتبی / چرا فکری مصر بر استعفا است؟
به گزارش راسخون، محمود فکری از سرمربیگری تیم فوتبال نساجی استعفا و در متن استعفای خود اعلام کرد که به دلیل نداشتن تمرکز از سمت خود کناره گیری کرده است.

این در شرایطی است که هیات مدیره باشگاه نساجی تمایلی به واکنش به استعفای فکری نداشته و اعضای هیات مدیره این باشگاه تنها منجر به این جمله شد« باشگاه نساجی با این استعفا مخالف است».
 

استعفای محمود فکری

محمود فکری از سرمربیگری تیم فوتبال نساجی استعفا و در متن استعفای خود اعلام کرد که به دلیل نداشتن تمرکز از سمت خود کناره گیری کرده است.
 
این در شرایطی است که هیات مدیره باشگاه نساجی تمایلی به واکنش به استعفای فکری نداشته و پیگیی های خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اعضای هیات مدیره این باشگاه تنها منجر به این جمله شد« باشگاه نساجی با این استعفا مخالف است».
 
باید دید مسئولان باشگاه استقلال که خواهان جذب فکری هستند چه ترفندی برای استخدام این مربی در نظر خواهند گرفت.
 
تصویر نامه استعفای فکری به شرح زیر است:

از سرمربی گری تا استعفای کتبی / چرا فکری مسر بر استعفا است؟


امیدواری فکری به حضور در استقلال

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره حضورش در تیم استقلال، گفت: انشاالله هر چه خیر است اتفاق بیافتد. باید ببینیم که خواست خدا چیست.

فکری درباره رضایت نامه خود از باشگاه نساجی، گفت: امیدوارم بتوانم رضایت نامه ام را بگیرم. زمانی که بازی می‌کردم فقط در زمین مسابقه دعوا می‌کردم و بعد از آن فقط می‌خندیدم.

سرمربی نساجی مازندران اظهار کرد: طبق برنامه جلسه‌ای با مسئولان نساجی مازندران دارم تا وضعیتم مشخص شود.


چرا فکری از سرمربیگری نساجی استعفا کرد؟


از سرمربی گری تا استعفای کتبی / چرا فکری مصر بر استعفا است؟

پس از کش و قوس های چتد روزه بین محمود فکری و باشگاه نساجی در پی پیشنهاد باشگاه استقلال به این مربی و توافق فکری با مسئولان استقلال بدون در نظر گرفتن رضایت تیم مازندرانی، در نهایت او تصمیم به استعفا از باشگاه نساجی گرفت.

محمود فکری سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال نساجی مازندران نتوانست رضایت مسئولان این تیم شمالی را برای حضور در تیم استقلال جلب کند و به همین علت او استعفای رسمی خود را به باشگاه اعلام کرد تا با قطع همکاری با تیم نساجی مازندران بتواند به آبی پوشان پایتخت بپیوندد. 

فکری با مسئولان باشگاه استقلال برای قبول سرمربیگری این تیم به توافق رسیده اما مسئولان نساجی رضایتنامه این مربی را صادر نمی‌کنند.

مدیران نساجی برای فسخ قرارداد فکری خواهان مبلغ هنگفتی شدند که باشگاه استقلال قصد پرداخت این پول را ندارد. از این رو مدیران استقلال همه چیز به خود فکری سپردند.

کشمکش های میان فکری و نساجی در نهایت به اینجا ختم شد که این مربی از هدایت قائمشهری ها استعفا کرد تا شاید به این شکل بتواند رضایت مدیران باشگاه را بگیرد.
 

علی نژاد: نساجی موانع جدی بگذارد استقلال سراغ گزینه دیگری می رود

معاون وزیر در پاسخ به این پرسش که تکلیف حضور محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال چه شد، عنوان کرد: قاعدتا هیات مدیره و مدیرعامل باید در این زمینه تصمیم گیری کنند. هر تصمیمی که هیات مدیره و مدیرعامل اتخاذ کند، وزارت ورزش و جوانان از آن حمایت خواهد کرد. 

علی نژاد در خصوص اینکه چگونه می خواهد از این تصمیمات حمایت کند، خاطرنشان کرد: قطعا راهکارهایی پیدا می کنیم که مشکلاتشان را حل کنیم. بخش عمده مشکلات استقلال هم مالی است. 
 

مهدی علی نژاد در خصوص اینکه گفته می شود رضایتنامه فکری 7 میلیارد تومان است که 4 میلیارد آن را خودش باید بدهد و آیا حضور شما می تواند به این قضیه کمک کند یا خیر توضیح داد: من بعید می دانم که استقلال بخواهد چنین پولی را بدهد. 

در این هنگام خبرنگار به وی گفت این پولی است که باشگاه نساجی درخواست کرده است و وی پاسخ داد: من بعید می دانم چنین چیزی باشد و عرض می کنم اگر چنین چیزی باشد و کار به اینجا برسد شاید سراغ گزینه دیگری بروند. 

علی نژاد در خصوص اینکه شاید استقلال سراغ نکونام برود، گفت: من نمی دانم اما اگر باشگاه نساجی بخواهد موانع جدی بگذارد شاید اتفاق دیگری بیفتد اما صبر کنید شاید در 24 ساعت آینده اتفاقاتی رخ دهد. 
 

واکنش کاربران

از سرمربی گری تا استعفای کتبی / چرا فکری مصر بر استعفا است؟
 

از سرمربی گری تا استعفای کتبی / چرا فکری مصر بر استعفا است؟
 

از سرمربی گری تا استعفای کتبی / چرا فکری مصر بر استعفا است؟
 

از سرمربی گری تا استعفای کتبی / چرا فکری مصر بر استعفا است؟
 

از سرمربی گری تا استعفای کتبی / چرا فکری مصر بر استعفا است؟
 

از سرمربی گری تا استعفای کتبی / چرا فکری مصر بر استعفا است؟



منبع:
1.باشگاه خبرنگاران جوان / استعفای محمود فکری از سرمربیگری نساجی مازندران + سند
2.باشگاه خبرنگاران جوان / دستمزد فکری و دستیارانش در استقلال لو رفت
3دانشجو / مخالفت باشگاه نساجی با استعفای محمود فکری
4.فرتاک ورزشی / فکری از سرمربیگری نساجی استعفا کرد
5.فرتاک ورزشی / علی نژاد: نساجی موانع جدی بگذارد استقلال سراغ گزینه دیگری می رود/تغییر 5 مدیرعامل تصمیم هیات مدیره بود
6.اصفهان امروز / فکری از سرمربیگری نساجی استعفا کرد/ مخالفت باشگاه نساجی با استعفای محمود فکری
7.توییتر / واکنش کاربران


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
اخبار مرتبط